Конкурс на заміщення вакантних посад регіональних консультантів з бюджетних питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LessMish

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантних посад регіональних консультантів з бюджетних питань (в Донецькій, Дніпропетровській, Черкаській, Чернігівській областях)

Передбачається діяльність за цивільно-правової угодою у відповідній області.

Основні обов’язки регіонального консультанта з бюджетних питань:

  • надання роз’яснень та консультацій депутатам місцевих рад, посадовим особам місцевого самоврядування з бюджетних питань, ведення реєстру консультацій;
  • аналіз локальних нормативно-правових актів (їх проектів) органів місцевого самоврядування в сфері місцевих фінансів на їх відповідність чинному законодавству, підготовка пропозицій щодо їх вдосконалення відповідно до звернень органів місцевого самоврядування;
  • участь у заходах для посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад щодо практичного застосування бюджетного законодавства;
  • збір, систематизація та аналіз даних в сфері місцевих бюджетів відповідно до доручень замовника;
  • надання методичної та консультативної допомоги об’єднаним територіальним громадам з бюджетних питань, моделювання (проведення розрахунків) потенційного бюджету територіальної громади після об’єднання на запит територіальних громад, що об’єднуються.

Основні вимоги до кандидата на посаду регіонального консультанта з бюджетних питань:

  • вища освіта у сфері економіки та фінансів;
  • глибоке знання законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • обізнаність в питаннях впровадження децентралізаційної реформи;
  • попередній досвід роботи у сфері фінансів в органах місцевого самоврядування;
  • досвід надання консультативної допомоги з бюджетних питань;
  • досвід локальної нормотворчості;
  • навички організації заходів для посадових осіб місцевого самоврядування;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • досконале знання української ділової мови;
  • володіння ПК;
  • вітається попередній досвід роботи в Офісі реформ у відповідній області.

Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме до 18.00  30 червня 2016 року на адресу електронної пошти [email protected] (в темі повідомлення зазначити «консультант з бюджетних питань»). В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи, історія оплати праці та очікувана вартість оплати праці за годину робочого часу. Прохання додати рекомендаційні листи або ПІБ та контакти осіб, які можуть підтвердити вашу компетентність та фаховість.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише кандидатам, відібраним для проведення телефонної співбесіди.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 29 червня 2016 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєкту БО "Світло надії"

Вакансія: Junior Administrative Specialist

Адміністратор/ка в центр сімейного простору (проєкт реалізується разом з UNICEF) (Одеса)

Координатор/ка Програми

Бізнес Аналітик/иня / Технічний/а Письменник/ця / Business Analyst / Technical Writer (Consultant)

International Program Officer / Фахівець/чиня з міжнародних програм до Українсько-данського молодіжного дому