Конкурс на посаду бухгалтерки проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Studio

Vacancy вакансія dfrfycsz(7)
Конкурс на посаду бухгалтерки проєкту

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» оголошує конкурс на посаду бухгалтерки, на час реалізації проєкту   з квітня 2023 року ( на 8 місяців).

Термін подання заявки до 01 квітня 2023 року включно

Основні вимоги: 

  • неповна вища або вища профільна освіта; 
  • досвід роботи за спеціальністю в неприбутковій організації не менше 3-х років з обслуговуванням проєктів, що фінансуються у тому числі міжнародними донорами. Вітається досвід роботи в міжнародних структурах; 
  • досвід відмінного проходження аудитів за міжнародними стандартами; 
  • знання та розуміння законодавства про бухгалтерський і податковий облік у громадському секторі; 
  • комп’ютерна грамотність;
  • знання обліку операцій у неприбутковому секторі; 
  • вміння вести банківські та касові операції; 
  • знання порядку обліку руху ТМЦ, основних засобів; 
  • знання правил проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, дебіторської / кредиторської заборгованостей; 
  • вміння вести ділове листування та спроможність комунікувати з зовнішніми партнерами від імені організації. 

Знання, навички та особисті якості: 

  • вільне володіння українською мовою, володіння англійською мовою буде перевагою; 
  • вміння працювати в команді; 
  • комунікабельність; 
  • відповідальність та уважність до роботи; 
  • прагнення до навчання та розвитку. 

Основні обов’язки: 

  1. Забезпечує ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, з урахуванням особливостей діяльності громадських організацій.
  2. Забезпечує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
  3. Вимагає від підрозділів та працівників/-ць забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
  4. Вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну.
  5. Забезпечує складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності організації, підписання її та подання в установлені строки користувачам.
  6. Здійснює заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів організації.
  7. Бере участь у підготовці та поданні інших видів періодичної звітності, які передбачають підпис бухгалтера/-ки, до органів вищого рівня у відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями.
  8. За погодженням з керівником/-цею організації забезпечує перерахування податків та зборів, передбачених законодавством.
  9. Здійснює контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
  10. Бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи в організації, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів організації.
  1. Готує договори та акти виконаних робіт і узгоджує їх з керівниками/-цями проєктів.
  2. Готує платіжні доручення за дорученнями керівниками/-цями проєктів.
  3. Готує фінансову звітність за проєктами.
  4. Організує роботу з підготовки пропозицій для керівництва організації щодо:
    1. визначення облікової політики організації, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності організації і технології оброблення облікових даних;
    2. розроблення системи і форм управлінського обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
    3. визначення прав працівників на підписання первинних та зведених облікових документів;
    4. підвищення професійного рівня бухгалтера/-ки, забезпечення його/її довідковими матеріалами;
    5. поліпшення системи інформаційного забезпечення управління та шляхів проходження обробленої інформації до виконавців;
    6. впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності організації чи удосконалення діючої;
    7. забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення; 

Прийом до участі у проєкті здійснюється за результатами співбесіди про що буде повідомлено додатково. 

Якщо вас зацікавила ця вакансія, заповніть, будь ласка, заявку за посиланням – 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_C6IWjCtntn3oNCr7gvBcW4BgYXmTRu7ATAbSo5-bM3XRyg/viewform?usp=sf_link

Інформація для зв’язку:

[email protected]

0956994698 – Тетяна Красько, голова ГО


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з оперативної параюридичної допомоги ЧСЧ, ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» (Київ)

Оператор/-ка-помічник/-ця ІЦ НК ТЧХУ

Супервайзер(-ка) інформаційного центру

Фахівець\чиня з адміністративних питань та закупівель

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку центрів

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів