Комунікаційний/а менеджер/ка у спільний проєкт МОЗ та ЮНІСЕФ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:

  • Сяєш, коли долучений(-а) до змінотворчих проєктів на державному рівні?
  • Ти — «універсальний(-а)» спеціаліст(-ка) у комунікаціях рівня Middle і вище?
  • Готовий(-а) до насиченої та самостійної роботи full-time в офісі МОЗ (Київ)?

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерство охорони здоровʼя України (МОЗ) відкривають конкурс на позицію комунікаційного(-ї) менеджера(-ки) за таким напрямом — реабілітація, трансплантація, донорство крові та медична допомога.

Короткий «check на сумісність» твого досвіду і нашого запиту:   

  • маєш релевантний досвід на посаді комунікаційного(-ї) менеджера(-ки), медіа-менеджера(-ки), журналіста(-ки), редактора(-ки) — 3+ роки;
  • вмієш створювати й втілювати комунікаційні стратегії та маєш портфоліо проєктів, що «говорять самі за себе»;
  • ти — passionate writer: пишеш про складне та «чутливе» простою і людяною мовою;  
  • маєш досвід координації публічних комунікаційних подій (напр., прес-заходів) — як offline так і online, підготовку спікерів події до виступів, зокрема;
  • планування, опис ТЗ та контроль виконання завдань підрядниками — слова, що надихають. (точно не навпаки)

Буде перевагою: знання англійської мови (В2+), досвід роботи в комунікаційних агенціях чи журналістський background та чесна готовність до викликів державного сектору.

Якщо коротко шукаємо впевненого(-ну) спеціаліста(-ку), що готовий(-а) працювати на двох рівнях — тактичному (наприклад, талановито писати) та візійному (наприклад, створити комунікаційну стратегію розвитку напряму «трансплантація»). 

Завдання*, які будуть надихати до перемог:

* в напрямках реабілітація, трансплантація, донорство крові та медична допомога. 

  • Стратегічне. Проактивне створення та ведення комунікаційних кампаній, стратегій, контент-планів, зокрема у співпраці із комунікаційними агентствами, дизайнерами, smm-менеджерами, копірайтерами, тощо;  (проте — ти маєш бути готовим(-ою)  і до роботи «руками»)
  • Райтинг  написання новинних та інформаційних текстових матеріалів за напрямами. Наприклад, прес-релізів, message-boxes, колонок або дописів у соціальних мережах МОЗ (Facebook, Telegram, Viber, YouTube); 
  • ЗМІ. Робота із національними та регіональними ЗМІ (коментарі, запити, колонки, інтерв’ю);
  • Заходи. Участь в організації та безпосередня координація offline- та online-заходів та проєктів, які стосуються визначених напрямів діяльності МОЗ, комунікаційний супровід офіційних спікерів МОЗ;
  • Інфоприводи. Моніторинг інфопростору за визначеними напрямами та оперативне реагування (кризові комунікації, за потреби).

Soft-skills, без яких «ніяк»: проактивність, аби ініціювати, стресостійкість, аби залишатися міцним(-ою), гнучкість, аби тримати баланс між власним експертним баченням та позицією МОЗ,  дипломатичність, аби якісно комунікувати з державними службовцями, партнерами, підрядниками та — самостійність.

Твої перемоги на позиції ми гарантовано зможемо підсилити:

  • першим контрактом до 30 квітня 2024 та можливістю його продовження мінімум до 31 грудня 2024 (і надалі) за статусом проєкту та твоїми результатами;
  • можливістю звучати «голосно» на всеукраїнському рівні через важливі матеріали та історії (чудовий кейс для твого портфоліо);
  • колектив експертів, що працюють пліч-о-пліч на велику мету — підсилити державні комунікації важливих для українців тем та проєктів;
  • full-time залученість в офісі МОЗ у м.Київ  (з 09.00 – 18.00 або з 10.00 – 19.00) з нерегулярними (+- 1р. на 2 місяці) відрядженнями Україною (згідно із безпековою ситуацією);
  • стабільною та конкурентною фінансовою мотивацією (з орієнтацією на твої потреби); 
  • додатково радітимеш від —  оплачуваних відпусток, лікарняних, гуртуючих активностей від ЮНІСЕФ (наприклад, книжковий клуб та клуб розмовної англійської), ін.

Три простих кроки, які підтвердять твій намір бути разом: 

  1. Повторно ознайомитись з текстом вакансії вище, та звірити всі «за і проти»;  
  2. Уважно заповнити форму подачі на вакансію до 19.02.2024
  3. Очікувати на перший контакт з рекрутерами проєктного відділу рекрутингу (до 10 робочих днів) з моменту подачі. 

See you soon! 


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"

Психолог/иня у Центр підтримки жінок Ржищівської громади

Вакансія: Project Coordinator on Urban Infrastructure and Resilience