Комунікаційний/а менеджер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
EEF.org

Фонд Східна Європа
Комунікаційний/а менеджер/ка

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на позицію комінікаційного менеджера/-ки для реалізації програми, що впроваджує організація.

Місцерозташування: Київ, Україна.

Термін подання заявок: до 15 грудня 2025 року.

Формат роботи: гібридний.

Основні завдання й обов’язки:

  • Комунікаційна стратегія та позиціонування Center of Excellence:
    • формувати та реалізовувати комунікаційну стратегію EdTech Center;
    • створювати tone of voice, ключові меседжі, пояснювальні формати.
  • Контент і digital-комунікації:
    • створювати контент для соцмереж: пости, короткі тексти, візуали, сторіз;
    • писати пояснювальні матеріали: «Що таке EdTech?», «Що ми робимо?», «Чому це важливо?»;
    • вести соцмережі, готувати контент-плани, оновлювати сайт / сторінки центру.
  • Партнерські комунікації:
    • готувати матеріали для міжнародних, приватних і державних партнерів;
    • забезпечувати ясну комунікацію з громадами, школами, університетами, стейкхолдерами;
    • підтримувати репутаційні комунікації.
  • Події та представлення Center of Excellence:
    • організовувати події, воркшопи, презентації, зустрічі з партнерами;
    • підготовка презентацій, інформаційних пакетів, short briefs.
  • Аналітика та звітність:
    • моніторинг охоплень, engagement, ефективності комунікацій;
    • підготовка щомісячних коротких апдейтів для внутрішньої команди та партнерів.

Кваліфікація та досвід:

  • Вища освіта у сферах: комунікацій, журналістики, PR/маркетингу, соціальних наук або суміжних напрямів.
  • 3+ років досвіду в комунікаціях: digital-комунікації, PR, контент, комунікації в громадському секторі / освіті / інноваціях / технологіях.
  • Практичний досвід ведення соціальних мереж, створення контенту та управління інформаційними кампаніями.
  • Досвід організації публічних заходів, подій, презентацій, робочих зустрічей.
  • Досвід роботи з державними, міжнародними або освітніми партнерами.
  • Досвід створення комунікаційних матеріалів «під ключ»: пости, пресрелізи, короткі пояснювальні тексти, презентації.
  • Досвід володіння програмами: Google Workspace (Docs, Sheets, Slides), Canva або Figma на базовому/середньому рівні, інструменти для роботи з соцмережами (Meta Suite, LinkedIn tools),CRM або Notion / Trello для структурування роботи, інструменти розсилок (Mailchimp, SendPulse).
  • Володіння англійською на високому рівні — для взаємодії з міжнародними партнерами.

Заявка на участь у конкурсі має містити:

  • резюме українською (або англійською) мовою;
  • мотиваційний лист українською (або англійською) мовою із зазначенням очікуваного рівня заробітної плати.

Подання заявок на конкурс:

Пропозиції, будь ласка, надсилайте до 23:00 години 15 грудня 2025 року на пошту [email protected]

Ми залишаємо за собою право зв’язуватись лише із кандидатами / кандидатками, які викликали зацікавленість.


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка (Запоріжжя)

Перекладач/ка

Комунікаційний/а менеджер/ка

Менеджер/ка з розвитку спільноти / Сommunity Manager

Керівник/ця напряму з розвитку екосистеми