Комунікаційний менеджер до краудфандингової платформи «Моє місто» в Харкові

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
galyna

МОЄ (6)
Комунікаційний менеджер до краудфандингової платформи «Моє місто» в Харкові

Шукаємо людину, яка буде формувати громадську думку і популяризувати бренд, місію платформи Моє місто за допомогою ЗМІ, соціальних мереж та креативних заходів в Харкові.

Детальніше:

Нашій людині близька і цікава сфера соціальних проектів і заходів. Він/вона вміє знаходити потрібних публічних людей, любить комунікації, не боїться публічних виступів. Красиво і грамотно пише тексти і завжди в темі останніх подій. Багатозадчний/на, вміє адекватно реагувати і пристосовуватися до нових подій. Отримує задоволення від своєї роботи, готовий/а рости та розвиватися.

1.Опис функціональних обов’язків:

1.1. Розробка і втілення комунікаційної стратегії платформи та контент-плану;

1.2. Наповнення та адміністрування сторінок платформи в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Телеграм) та її веб-сайту;

1.3. Створення контенту (текстового і / або візуального) для сайту, сторінок в соціальних мережах, проектів платформи;

1.4. Аналіз відвідуваності ресурсів платформи (сайт, соціальні мережі), внесення пропозицій щодо їх подальшого розвитку;

1.5. Пошук креативних підходів для комунікації з різними цільовими аудиторіями платформи;

1.6. Ведення і наповнення наявної бази контактів організації та медіа;

1.7. Комунікація з харківськими і всеукраїнськими ЗМІ, громадськими організаціями та ініціативами;

1.8. Підготовка і розсилка прес-релізів, матеріалів для новинних розсилок;

1.9. Участь в підготовці та проведенні публічних заходів, підготовка анонсів та прес-релізів.

1.10. Здійснення інших функцій, які можуть бути обґрунтовано потрібні в сфері комунікацій.

2.Критерії, за якими будуть оцінюватися результати роботи

2.1. Кількісний ріст аудиторії платформи Моє місто на сайті.

2.2. Кількісний ріст аудиторії підписників в соціальних мережах.

2.3. Кількісний ріст реєстрацій на сайті та людей, які зробили донейти на платформу.

2.4. Кількість публікацій в ЗМІ.

2.5. Кількість лояльних до платформи ЗМІ.

2.6. Кількість нових авторів та ідей на платформі.

3.Наявність відряджень і їх відсоток від робочого часу:

Можливі (до 10%).

4.Характер роботи (співвідношення роботи в офісі, зустрічей, комунікацій, відвідувань заходів):

Робота в офісі – 75%.

Зустрічі, заходи – 25%.

5.Основні вимоги:

5.1. Професійні знання та навички.

Досвід роботи в сфері комунікацій, журналістиці або суміжних сферах> 1 року.

Розуміння, як працює хороший SMM, та успішний власний досвід ведення соцмереж організації / бренду / медіа.

Уміння створювати контент, який викликає емоції і приносить цільової аудиторії користь.

Вільне володіння сервісами Google (Документи, Таблиці, Презентації, Форми, Аналітика, Google Ads)

Досвід написання / редагування статей, текстів.

Знання графічних редакторів (Adobe Photoshop, Canva, Tilda та інших).

Досвід організації заходів.

5.2. Особисті якості.

Уміння чітко, грамотно письмово і усно викладати свої думки.

Творчий підхід, нестандартне мислення, комунікабельність, відповідальність, ініціативність.

Уміння та бажання знаходити спільну мову з людиною, незалежно від його поглядів, переконань тощо. Особливо це стосується роботи з блогерами, ЗМІ, популярними особистостями.

Уміння завжди задавати собі питання «Навіщо?» перш, ніж щось робити, що «хтось попросив зробити».

Самоорганізованість та вміння самостійно знаходити рішення на поставлені завдання.

Вміння швидко реагувати в складних і форс-мажорних ситуаціях.

Вміння вчитися і здобувати нові навички (ми віримо в принцип «неможливо навчити, можна тільки навчитися»).

Уміння доводити почате до кінця,  долаючи труднощі та перешкоди, що виникають на шляху.

Неприпустимість витрат часу оточуючих на те, що можна робити набагато ефективніше і швидше або не робити взагалі.

6.Буде перевагою.

Досвід публічних виступів, виступів на радіо, ТБ.

7.Що може бути складного в роботі на даній посаді?

Серед безлічі завдань будуть і такі, де доведеться стикатися з різними людьми і з різними поглядами. Тому треба вміти перевіряти інформацію, знайти спільну мову з будь-якою людиною, незалежно від його поглядів і переконань.

8.Що ми пропонуємо?

Можливість не тільки словом, а й ділом впливати на культурне, духовне та загальний розвиток суспільства, покращувати простір навколо себе.

Істотно прокачати  професійні навички.

Комфортний офіс в центрі міста (можливість працювати дистанційно).

Графік роботи з 8 (10) до 17 (19).

Зарплату за підсумками співбесіди.

Випробувальний термін триває 2 місяці і оплачується.

Що зробити, щоб працювати на позицію «Комунікаційний менеджер»? Заповнити анкету за посиланням і пройти співбесіду.


Останні публікації цього розділу:

Адвокат/ка (супервізор/ка параюридичного проєкту)

Проєктний/а менеджер/ка першого урбаністичного дослідження Луцька Urban Vision Lutsk

Координатор/-ка Хабу соціальних послуг для ВПО

Координатор/-ка команди з невідкладної грошової допомоги (зі знанням англійської мови)

Спеціаліст/ка з маркетингу / Marketing Specialist

Вакансія: Finance Grants Associate