Комунікаційний(-а) координатор(-ка) безпекових проєктів ДСНС та ЮНІСЕФ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:

ДСНС до 14 квітня — 1080х1080
Комунікаційний(-а) координатор(-ка) безпекових проєктів ДСНС та ЮНІСЕФ

Бути точкою опори та додавати голосу проєктам, що рятують життя дітей. Звучить натхненно та сенсовно?

Віримо, що «так», саме тому шукаємо підсилення в проєктний офіс Державної служби України із надзвичайних ситуацій (ДСНС), який підтримує Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, а саме — комунікаційного(-ої) координатора(-ки) безпекових проєктів.

Основна задача позиції комунікаційний супровід та координація проєктів, що навчають дітей життєвоважливим правилам безпеки, наприклад мобільні класи безпеки та класи безпеки в школах, рух юних рятувальників, ін.

Що потрібно робити в рамках позиції?
Гармонійно поєднувати в собі роль двох менеджерів комунікаційного та проєктного, аби

— координувати зовнішні та внутрішні комунікації в рамках проєктів якісно співпрацювати з креативними агенціями, production-студіями, внутрішньою комунікаційною командою (дизайнер, відеограф) та, з іншого боку, організовувати внутрішній діалог між ЮНІСЕФ, декількома департаментами ДСНС,  колегами проєктного офісу, ін.;

відповідати за впровадження комунікаційної кампанії безпекових проєктів для дітей в рамках єдиної інформаційної політики ДСНС включно зі створенням та реалізацією контент-планів, планів розвитку проєктів, ін.;
— за потреби проактивно ініціювати та створювати комунікаційні кампанії та спецпроєкти «під ключ»;
організаційно підтримувати обрані проєкти, що включає в себе моніторинг якості проведених комунікаційних проєктів, регулярну звітність щодо статусу реалізації проектів, ін.;

писати тексти різних форматів грамотні, зрозумілі про складне і «чутливе» — від коротких матеріалів для соціальних мереж до формальних журналістських форм;
створювати або координувати створення контенту в рамках спільних проєктів ДСНС та ЮНІСЕФ, а саме тематичних матеріалів та продукції як креативних (соціальна реклама чи SMM-матеріали в наступних мережах: Facebook, Instagram, Telegram, Twitter та Viber), так інформаційних (наприклад, брошури).

KPI позиції підвищення обізнаності про важливі проєкти серед цільових аудиторій та забезпечення високої якості реалізації безпекових проєктів ДСНС та ЮНІСЕФ.

Що важливо, аби стався той самий match в рамках позиції?

  1. Відповідність практичного досвіду (3+ роки) згідно вищезазначених вимог позиції. Очікуємо, що ти можеш додати практичні кейси до кожного з пунктів та підтвердити досвід попередніми, релевантними до конкурсу, посадами.
  2. Реалістична готовність до специфіки державних комунікацій та стилю роботи силових структур. Ми про повагу до ієрархії служби, дедлайнів,  «щемкість» теми, готовність до швидкого реагування на запити ДСНС, стресостійкість, толерантність до бюрократії, дисциплінованість, бажання «бути» опорою для колег, навіть якщо це «не твоя задача» або «вже 18.00»  — гнучкість.
  3. Готовність створювати систему — координувати десятки проєктів між декількома департаментами ДСНС, ЮНІСЕФ, підрядниками, колегами проєктного офісу та проєктними менеджерами, що реалізовують проєкти «на місці». 
  4. Комплексне бачення розвитку проєктів, що враховує цілі ДСНС та ЮНІСЕФ. Крім тактичного комунікаційного супроводу проєктів, ми очікуємо, що наш +1 зможе проактивно рухати проєкти, ініціюючи їх реалістичні покращення.
  5. «Універсальність» комунікаційного досвіду аби комфортно поєднувати стратегічні та тактичні комунікаційні завдання в одній ролі.
  6. Мови володіння грамотною усною та письмовою українською мовою. Володіння англійською на рівні В2 і вище — буде перевагою. 

Крім ціннісних проєктів ми гарантовано зможемо підсилити тебе: 

  • гідною фінансовою мотивацією з урахуванням твого досвіду та побажань;
  • роботою із зрозумілим сенсом та відчутним впливом (участь у популяризації питань безпеки дітей в Україні); 
  • можливістю звучати «голосно» на всеукраїнському рівні через важливі проєкти та кампанії;
  • форматом повного робочого дня в офісі ДСНС: понеділок п’ятниця, 09.00 18.00, але переважно на результат;
  • стартом роботи з 1 травня 2024 року та першим контрактом на 6 місяців із можливістю продовження до кінця поточного року і надалі;
  • додатково ти будеш радіти від  —   турботи від проєктних рекрутерів, оплачуваних відпусток, гуртуючих HR-активностей від ЮНІСЕФ та ін.

Заповнюй форму за посиланням до 14 квітня* 2024 р.  

* Відповідь буде надана лише релевантним до позиції кандидатам протягом 7 робочих днів після заповнення форми. Не зволікай, якщо вакансія зацікавила — вивчаємо кандидатів дотримуючись черги, у разі «perfect match» форма може бути закрита раніше вказаного терміну. 

Процес рекрутингу починається з твого відгуку, а далі:
телефонна співбесіда — тестове завдання — онлайн-інтерв’ю — оффер.

Віримо у твою силу і талант! До зустрічі на співбесіді!


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій