Керівник/ця з медичної діяльності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

Ми відкриваємо позицію Менеджер медичної діяльності у м. Полтава.

Ця посада передбачає часті відрядження

Загальна мета посади:

Менеджер з медичної діяльності, у тісній координації з Координатором швидкого реагування, відповідає за загальне управління та координацію життєво важливих та швидких медичних послуг у найбільш критичних та необхідних регіонах України через внутрішній Механізм швидкого реагування ІНТЕРСОС.

Менеджер з медичної діяльності відповідає за технічний нагляд та координацію всіх медичних заходів з порятунку життя, включаючи мобільну медичну допомогу. Він/вона забезпечить своєчасне задоволення потреб у навчанні та підвищенні кваліфікації лікарів та середнього медичного персоналу, а також відповідність медичних послуг та діяльності стандартам якості в секторі.

Менеджер з медичної діяльності, разом із спеціальною командою з логістики, захисту та охорони здоров’я ІНТЕРСОС, є дуже мобільним і, як очікується, буде проводити значну кількість часу в нових доступних районах поблизу лінії зіткнення. Ця посада є надзвичайно корисною, оскільки вона спрямована на задоволення найбільш важливих життєво важливих потреб на передньому краї гуманітарного реагування (перша лінія реагування).

Основні обов’язки та завдання:

У координації з Координатором швидкого реагування забезпечувати якісну реалізацію програми швидкого реагування.

Програма:

  • Розробка та впровадження медичних заходів з порятунку життя у нових доступних та прифронтових районах
  • Активний моніторинг діяльності шляхом виїздів на місця, моніторингу та обміну інформацією з персоналом і зацікавленими сторонами,
  • Забезпечення безперебійної реалізації заходів у сфері охорони здоров’я шляхом ефективного збору даних та розробки/перегляду відповідних інструментів;
  • Керування проведенням швидких оцінок потреб та готувати високоякісний аналіз і звіти
  • Проводення регулярні тренінгів з ключових питань охорони здоров’я для зацікавлених сторін, інших членів команди та бенефіціарів
  • Розробка високоякісних інформаційних матеріалів про наявні послуги, інформування про мінну небезпеку, ризики для здоров’я тощо
  • Розвиток та підтримка тісної співпраці з обласним департаментом охорони здоров’я та мати сучасне розуміння та домовленість про медичну підтримку, яку ІНТЕРСОС може надати в різних районах областей, включаючи пожертвування медикаментів та обладнання, а також виділення спеціальних медичних людських ресурсів
  • Розвиток співпраці з муніципальними відділами охорони здоров’я тих районів, де ІНТЕРСОС надаватиме підтримку медичними кадрами (наприклад, лікарями загальної практики), а також завершити розробку плану дій з надання медичної підтримки та впровадити його, включаючи участь у визначенні Меморандуму про взаєморозуміння, який визначатиме тип співпраці, а також ролі та обов’язки ІНТЕРСОС
  • Координація з місцевим партнером для забезпечення адекватності та якості спільного втручання та реалізації запланованих заходів. Зустрічі на місці двічі на місяць з координатором партнера забезпечать безперебійну співпрацю та координацію
  • Координувати роботу з командою з питань захисту для забезпечення розробки та впровадження належних шляхів перенаправлення та зустрічного перенаправлення, особливо щодо пацієнтів з особливими уразливими групами (наприклад, люди похилого віку, постраждалі від неінфекційних захворювань, постраждалі від клінічних психічних розладів, пацієнти з ВІЛ/ТБ), для яких гарантування доступу та безперервності лікування є ще більш важливим.
  • Щотижня підтримувати зв’язок з командою програми та з заступником з питань охорони здоров’я/медичної допомоги, щоб звітувати про поточної діяльності та викликів; щомісяця складати звіт про діяльність у сфері охорони здоров’я, що знаходиться під наглядом

Медичні запаси:

  • У співпраці з фармацевтом проекту та місії і під остаточним наглядом медичного координатора визначає потреби в медикаментах для нових доступних місць відповідно до розміщених замовлень, розподіляючи медикаменти відповідно до потреб та покриття, необхідного в різних районах та кількості ВПО.
  • У співпраці з асистентом аптеки проекту, веде оновлений реєстр переданих медичних засобів, які були надані в якості пожертвувань

Моніторинг та координація ситуації:

  • Постійний моніторинг контексту та нових подій, у тому числі через офіційні канали та соціальні мережі, та інформування Координатора з питань управління ризиками, пов’язаними з конфліктами та реінтеграцією
  • Тісна координація з національними та міжнародними організаціями, волонтерськими групами, кластером та органами влади
  • Регулярно надавати Координатору швидкого реагування інформацію про розвиток ситуації у вигляді періодичних звітів, якими він може поділитися з Координатором швидкого реагування;

Вимоги до кандидата:

Освіта:

  • Вища освіта в галузі психології, соціальних наук або інших суміжних дисциплін;

Професійний досвід:

  • 2 роки професійного досвіду в галузі медицини або парамедицини
  • Досвід управління проектами у сфері охорони здоров’я з НГО
  • Базові знання з оцінки потреб та збору даних

Мови:

  • Вільне володіння усною та письмовою англійською мовою є обов’язковим
  • Вільне володіння українською мовою

Особисті якості:

  • Сильні організаторські здібності та навички вирішення проблем
  • Самодостатність і здатність працювати самостійно з обмеженим наглядом
  • Відмінні аналітичні здібності
  • Емпатія, орієнтація на надання послуг
  • Здатність адаптуватися до стресових ситуацій та побутових умов
  • Здатність проявляти ініціативу і працювати автономно
  • Здатність забезпечувати швидке якісне виконання роботи в стресових умовах (стресостійкість)
  • Глибоке розуміння та відданість гуманітарним принципам

Будь ласка, заповніть форму тут: INTERSOS Application та прикріпіть резюме англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель