Керівник/ця проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

УВАГА!-2
Керівник/ця проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

Вакансія: керівник проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» 

Номер вакансії: 001/IN TOUCH
Тип контракту: Договір з ФОП 
Місце роботи: Житомир
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 10 місяців.

Організаційний контекст роботи: Громадська організація “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” шукаємо експерта, який може виконувати роль регіонального координатора для проєкту «Відновлення доступу до медичних послуг у громадах Житомирської області» в рамках проекту “Інновації для подолання епідемії СНІД” впродовж  10 місяців. 

Проект реалізується ГО “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у регіоні за підтримки проекту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», що фінансується американським народом через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується організацією Пакт у партнерстві зі Швейцарським інститутом тропічної медицини та громадського здоров’я (Swiss TPH) та Європейським інститутом політики громадського здоров’я (ЄІПГЗ)

Проект спрямований на надання медичної та психосоціальної допомоги віддалених населених пунктів Житомирської області (Олевської, Словечанської та Народицької громад).

Мета Проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» (2022-2027 рр.) полягає у зміцненні спроможності Уряду України попереджувати, виявляти та реагувати на загрози громадському здоров’ю, забезпечувати виконання критично важливих функцій громадського здоров’я в кризовий період та захищати здоров’я усіх українців, у тому числі вразливих та маргіналізованих груп, а також розширювати та забезпечувати послуги з охорони психічного здоров’я для населення, що зазнало впливу війни.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта у галузі: проектний менеджмент,  публічне управління, міжнародні відносини, медицина тощо.
  • Досвід управлінської діяльності у галузі проектного менеджменту, діяльності громадських організацій, міжнародних проектів, регіонального розвитку не менше 5 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma, CRM системами, Data Check.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть 3 успішні результати реалізації проектів МТД, де ви виступали керівником;

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Проведення якісної оцінки проектної заявки та створення план-графіку виконання активностей;
  • Пошук та організація роботи основної команди проекту для адміністрування активностей за проектом;
  • Пошук, контрактування та організація роботи координатора ММК;
  • Взаємодія з регіональними органами влади та муніципалітетами для якісної роботи ММК;
  • Комунікація з дирекцією ЦПМСД для підготовки якісної роботи ММК;
  • Проведення заходів, зустрічей, тренінгів в ході реалізації проекту за участі фахових представників від регіону та влади;
  • Підготовка всіх необхідних для роботи юридичних документів;
  • Робота з документами: формування технічних завдань для закупівлі обладнання;
  • Пошук підрядника для здійснення перевезень за проектом; 
  • Підготовка матеріалів для популяризації проекту у регіоні;
  • Контроль за дотриманням план-графіку реалізації проекту;
  • Формування якісних моделей комунікації з громадами для досягнення індикаторів;
  • Контроль виконання індикаторів за проектом;
  • Формування позитивного іміджу навколо відповідного проекту;
  • Впровадження інформаційно-просвітницької діяльності;
  • Контроль та координація плану оплати та закупівель;
  • Перевірка рахунків та дотримання процедур донора при реалізації проекту;
  • Розробка стантартних операційних процедур по роботі ММК (при огляді пацієнта, при здійсненні виїзду, при передачі документів) та контроль їх дотримання;
  • Затвердження графіків пересування ММК;
  • Підготовка документів на запит та погашення траншу;
  • Щомісячне звітування (форми звітів) донору.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут.

Ознайомитися з Вимогами до посади можна тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected] 

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у реалізації даного проекту, просимо до 12 грудня 2023 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель