Керівник/ця групи з надзвичайних ситуацій /Emergency Team Leader

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy вакансія dfrfycsz(8)
Керівник/ця групи з надзвичайних ситуацій /Emergency Team Leader

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 650 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Керівника групи з надзвичайних ситуацій для роботи в нашому офісі у Харкові.

Керівник групи з надзвичайних ситуацій сприяє розробці територіальних стратегій, які перетворюються на плани дій і повсякденні завдання. Також забезпечує підтримку та/або технічне керівництво територіальними операціями під час контролю за діяльністю в країні.  

Керівник групи з надзвичайних ситуацій буде:

  • Контролювати членів гупи екстреної допомоги.
  • Надавати технічну підтримку та керівництво командою.
  • Забезпечувати якість планування, реалізації та подальшого контролю за всіма технічними аспектами галузевої діяльності, що впроваджується ДРБ.
  • Розвивати та підтримувати ділові стосунки з відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами, щоб підтримувати належне впровадження та координацію секторальної діяльності ДРБ.                                                                                                                

Географічний охоплення: Україна – Харківська та Донецька області.

 Вашими основними обов’язками будуть

 Управління:

  • Очолення та керування командою (включаючи планування, ефективність, благополуччя та розвиток).
  • Ефективне планування та якісне виконання галузевої/допоміжної діяльності.
  • Забезпечення щоденного моніторингу території.
  • Оцінка щоденної якості виконаних робіт.
  • Забезпечення технічної підтримки.
  • Звітність.

Програмування та операційна діяльність:

  • Забезпечення ефективної та результативної реалізації програм з дотриманням бюджету та робочого плану.
  • Участь у підготовці щомісячних/квартальних/річних звітів, пропозицій та бюджетів для донорів.
  • Керування командою під час проведення моніторингу та оцінки.

Координація та представлення інтересів:

  • Співпраця з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з питань, що стосуються сектору.
  • Представлення ДРБ на нарадах та інших відповідних технічних координаційних зустрічах.
  • Забезпечення інтеграції з іншими секторами ДРБ.

 Розробка проектів:

  • Розробка проектних планів та бюджетів для фінансування.
  • Розробка інструментарію проекту.
  • Реалізація проектів та звітування.
  • Моніторинг та оцінка проектів.

Логістика/Фінанси:

  • Підтримка моніторингк фінансових зобов’язань і витрат відповідно до бюджетів та надання своєчасного зворотнього зв’язку щодо виконання бюджету.
  • Проактивне планування та координація матеріально-технічного забезпечення та переміщення персоналу з/до різних операційних районів.
  • Ініціювання закупівель та забезпечення їх виконання.
  • Забезпечення своєчасної підготовки планів дистрибуції та їх передача до відділу логістики.

Як керівник групи особа, яка займає посаду, відповідає за наступне:

  • Управління співробітниками, які працюють в одній сфері діяльності.
  • Відповідає за своєчасне виконання узгоджених планів роботи та завдань, поставлених керівником наступного рівня.
  • Найм і звільнення співробітників, проведення оцінки ефективності.

 Необхідний досвід і компетенції:

  • Мінімум 3 роки управлінського досвіду на середньому або вищому рівні, бажано з досвідом роботи у сфері гуманітарного реагування та захисту біженців у міжнародній НУО, агентстві ООН, профільному міністерстві або місцевому органі влади.
  • Мінімум 3 роки практичного досвіду роботи у відповідному секторі в міжнародній неурядовій організації.
  • Підтверджені управлінські навички та компетентність в управлінні людьми.
  • Готовність до навчання та впровадження організаційних політик і процедур.
  • Відмінне володіння MS Word, Excel та PowerPoint.
  • Вільне володіння англійською мовою на професійному рівні.
  • Досвід роботи на місцях.

На цій посаді Ви повинні демонструвати п’ять основних компетенцій ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Ви зосереджені на досягненні результатів, забезпечуючи ефективність процесів. 
  • Співпраця: Ви залучаєте відповідні сторони та заохочуєте зворотній зв’язок. 
  • Лідерство: Ви берете на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій. 
  • Спілкування: Ви слухаєте та говорите ефективно та чесно. 
  • Демонстрація доброчесності: Ви підтримуєте та пропагуєте найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо наших цінностей та Кодексу поведінки, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Контракт: Безстроковий після успішного проходження початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Місце виконання обов’язків: м. Харків.
  • Дата початку: квітень.

Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки

Розглядатимуться лише вмотивовані заявки, які стосуються зазначених обов’язків і відповідають необхідній кваліфікації, надіслані разом з резюме та супровідним листом (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170351&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 04 березня 2024 р.

Будь ласка, зверніть увагу, що ДРБ залишає за собою право розпочати процес відбору та найняти кваліфікованого кандидата, якщо його буде визначено, до кінцевої дати подання заявок.                   


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України