Керівник/ця групи з фінансової діяльності в Чернігові

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Керівник/ця групи з фінансової діяльності в Чернігові

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення. 

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році DRC продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється. 

Наразі ДРБ шукає Керівника групи з фінансової діяльності в Чернігові.

Загальна мета позиції: Під керівництвом Регіонального Менеджера з адміністративно-господарської діяльності Чернігівського офісу ДРБ, керівник групи з фінансової діяльності керуватиме щоденним фінансовим відділом Чернігівського офісу ДРБ. Він очолюватиме та керуватиме командою молодших фінансових спеціалістів, розподіляючи обов’язки для забезпечення ефективного та своєчасного виконання поточних завдань.

Основні обов’язки

Управління персоналом::

  • Керівництво та управління фінансовою командою;
  • Нагляд за щоденною діяльністю, регулярне планування та ефективний розподіл робочого навантаження між підлеглими;
  • Відповідальність за планування, продуктивність, благополуччя та розвиток персоналу.

Фінанси та бухгалтерський облік:

  • Моніторинг та оновлення основного бюджету (існуючий + новий персонал)
  • Моніторинг та прогнозування бюджету – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
  • Забезпечення розподілу витрат на підтримку на основі підзвітних витрат, підкріплених відповідними підтверджуючими документами;
  • Затвердження/підписання банківських платежів за контрактами на закупівлю у відповідності до запиту цінових пропозицій (RFQ)/оренди, LVO (замовлення на малу суму);
  • Перевірка записів у ERP-системи Dynamics (журнали витрат, загальні журнали, журнали платежів постачальникам і т.д.);
  • Перевірка документів та забезпечення кодування витрат з метою правильного визначення бюджетних кодів та забезпечення того, щоб витрати здійснювалися відповідно до наявного бюджету;
  • Забезпечення точного та своєчасного здійснення бухгалтерських проводок відповідно до внутрішніх інструкцій ДРБ та українського законодавства шляхом перевірки та затвердження журналів перед проведенням проводок;
  • Забезпечення своєчасного проведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та звірку банківських рахунків;
  • Перевірка запитів на проведення платежу (RfP);
  • Допомога в проведенні аудиту в кожному проєкті;
  • Активна участь у гармонізації операційної роботи між Регіональним та Локальним офісами: обмін ідеями, розробка інструментів, оновлення інструкцій і т.д;
  • Надання іншої фінансової підтримки локальному офісу та підготовка звітів на вимогу менеджера.
  • Участь у щомісячних нарадах по контролю за виконанням бюджету (BFU) по регіону.
  • Участь у щомісячних фінансових зустрічах Головного офісу ДРБ.
  • Надання підтримки саб-офісам (Іванків; Ічня) з усіх фінансових питань.

Про кандидата:

Необхідний досвід та компетенції:

  • Попередній досвід роботи у сфері фінансів, не менше 5 років
  • Бажано мати досвід роботи в міжнародній громадській організації (МГО)
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office
  • Комунікативно-мовленнєві вміння
  • Розвинені організаторські здібності
  • Точність у роботі з документами
  • Компетентність у веденні переговорів
  • Фінансова грамотність

Освіта:

  • Вища освіта у відповідній галузі або еквівалентна професійна кваліфікації (фінанси, бухгалтерський облік, управління персоналом)

Знання мов:

  • Вищий за середній або просунутий рівень англійської мови (говоріння/читання/письмо)
  • Вільне володіння письмовою та усною українською мовою

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:  

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів. 
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку. 
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій. 
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити. 
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.  

Ми пропонуємо: 

  • Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну. 
  • Призначення місця служби: Чернігів 
  • Дата початку: Якомога швидше. 
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців. 

Процес подання:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.  

Форма для подання заявки

Кінцевий термін подання заявок: 25.07.2024. 


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки