Керівник/ця фінансового відділу до Української Волонтерської Служби

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Катерина

Українська Волонтерська Служба
Керівник/ця фінансового відділу до Української Волонтерської Служби

Понад 6 років Українська Волонтерська Служба розвиває культуру волонтерства в Україні. Ми прагнемо бути опорою та підтримкою для тих, хто дбає про інших, адже знаємо, що кожна людина здатна творити зміни.

Віримо, що волонтерство має звучати голосно, тож шукаємо підсилення нашої управлінської команди.

Керівник/ця фінансового відділу — це людина, яка координує усі фінансові процеси організації, від прогнозування витрат до звітування.

Ключові обов’язки:

  • фінансове планування та прогнозування діяльності організації;
  • координація роботи фінансового відділу організації;
  • контроль за дотриманням бюджетів проєктів та програм;
  • поточне управління, контроль обліку та використання ресурсів організації;
  • координація процесів підготовки та обліку первинної документації;
  • удосконалення фінансових політик та процедур організації;
  • розробка та впровадження заходів з забезпечення фінансової сталості організації;
  • підготовка звітності для керівництва організації про фінансовий стан організації, поточні та прогнозовані надходження та витрати;
  • підготовка фінансової звітності за проєктами та організацією загалом.

Вимоги:

  • досвід роботи на посаді фінансового менеджера або іншій релевантній посаді
  • розуміння принципів фінансового менеджменту та бухгалтерського обліку
  • досвід розробки кошторисів проєктів та заходів
  • досвід реалізації або фінансового супроводу проєктів за фінансування міжнародних організацій
  • відмінні навички роботи в Google Spreadsheets, аналітичні здібності
  • прагнення професійно зростати у фінансовій сфері

Що ми пропонуємо:

  • повна зайнятість на базі офісу у м. Київ
  • можливість один день на тиждень працювати дистанційно
  • професійне навчання та розвиток за рахунок організації
  • фахова психологічна підтримка (за потреби)
  • високий рівень відповідальності та довіри від керівництва у впровадженні змін та удосконаленні діяльності організації

Перш ніж стати однією командою, ми разом пройдемо наступні етапи:
1. Тестове завдання.
2. Онлайн-інтерв’ю з HR.
3. Фінальне інтерв’ю з керівницею організації.

Ми — віддана, пристрасна та орієнтована на результат команда, яка щодня працює для підсилення волонтерського руху. Усі наші вакансії дружні до кандидатів з-поміж ВПО та ветеранської спільноти.

Цікаво долучитися до нашої команди? Чекаємо на твоє резюме та мотиваційний лист з вказаними очікуваннями щодо гонорару на пошту [email protected] до 14 червня 2024 року


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель