Керівник/керівниця національних програм Охорони Здоров’я (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy вакансія(7)
Керівник/керівниця національних програм Охорони Здоров’я (Київ)

МБФ «Карітас України» шукає в команду Керівника національних програм охорони здоров’я, в якості зовнішнього експерта з питань охорони здоров’я, догляду та паліативної медицини, з метою сприяти  активній діяльності мережі Фонду в наданні  медичних та медико-соціальних послуг у сфері Охорони здоров’я . 

Керівник національних програм охорони здоров’я  буде підзвітним Директору операційного директорату та працюватиме в команді з реалізації програм, тісно співпрацюючи з іншими структурними підрозділами всередині Фонду. Відповідатиме за роботу усіх залучених до проекту експертів та місцевих координаторів проектів.  

Кандидат на цю позицію повинен мати відмінні організаторські  та комунікативні здібності, гнучке та стратегічне мислення, і бути уважним до деталей. Ця посада забезпечуватиме співпрацю з громадськими організаціями та іншими зацікавленими сторонами, донорами. 

 Основні обов’язки 

  • розробка, впровадження та перегляд стратегічного плану реалізації програми 
  • формування стратегії забезпечення медичного догляду (послуг)  для цільової аудиторії (гідного життя для: ВПО, осіб похилого віку,  осіб з особливими потребами, для хворих та невиліковно хворих в умовах війни, осіб різних вікових категорій та їх родин, що знаходяться в кризовій ситуації) 
  • організація розробки документації та практичних рекомендацій для формування моделей догляду і супроводу осіб цільової аудиторії 
  • супровід мережевих організацій у процесі імплементації запропонованих моделей догляду і супроводу осіб цільової аудиторії 
  • підготовка бюджетів та корегування програми та проектів, організація комплексної попередньої оцінки бюджету проектів з відповідальними особами 
  • управління бюджетом проектів та реалізація проектів відповідно до затверджених планів  
  • моніторинг та підготовка матеріалів для здійснення адвокаційної та лобістської діяльності 
  • участь у фандрейзингових кампаніях (включаючи підготовку та звітність) 
  • налагоджування та підтримка партнерських стосунків з організаціями на національному та місцевому рівні, органами влади на регіональному та місцевому рівнях, які відіграють ключову роль для досягнення цілей проектів 
  • співпраця з менеджером з комунікацій щодо забезпечення висвітлення реалізації проектів у національних та місцевих медіа, включаючи забезпечення оперативної підготовки описів кейсів, налагодження контактів з цільовими групами 
  • підготовка звітів відповідно до встановлених вимог донорів, партнерів чи Фонду   

Вимоги  

  • розуміння та повага до цінностей УГКЦ 
  • Вища освіта (Медична сфера) 
  • Додаткова освіта в Соціальній сфері буде перевагою 
  • Високий рівень володіння українською мовою (усно та письмово) 
  • Вільне володіння англійською мовою 
  • Володіння німецькою мовою (буде додатковою перевагою) 
  • Відмінні організаторські та комунікативні навички (усні та письмові) 
  • Високий рівень уважності, відповідальності, наполегливості та послідовності 
  • Сильні навички гнучкого та стратегічного мислення  
  • Готовність в задані терміни виконувати поставлені завдання 
  • Можливість відряджень   

Необхідні Професійні навички: 

  • Знання законодавства у медичній галузі та галузі соціального захисту  
  • Досвід роботи за фахом організатора медичної (також соціальної) роботи не менше 3 років 
  • Досвід управління програмами/проектами 
  • Досвід роботи в організаціях,  пов’язаний з доглядом за потребуючими вдома, паліативним доглядом, доглядом за людьми з ВІЛ/СНІД та за людьми з особливими потребами  
  • Досвід роботи в некомерційній організації або організації, що керується місією (буде перевагою)   

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування 
  • конкурентний рівень оплати праці 
  • необхідні ресурси для виконання поставлених завдань 
  • можливість професійного зросту 
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій 

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів. 

 Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.  

 Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей. 

 Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та мотиваційний лист на електронну адресу: [email protected] 


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних