Керівник/керівниця групи з фінансової діяльності
Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників на території України для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Наразі ДРБ шукає Керівника групи з фінансової діяльності у місті Суми.
Загальна мета ролі:
Під управлінням, Менеджера з адміністративної та програмної діяльності офісу ДРБ у м. Суми, Керівник відділу з фінансової діяльності, здійснюватиме управління повсякденним питаннями діяльності фінансового відділу офісу ДРБ у місті Суми. Керівник відділу з фінансової діяльності очолюватиме та керуватиме групою молодшого фінансового персоналу, розподіляючи обов’язки для забезпечення ефективного та своєчасного виконання повсякденних завдань.
Про роботу
Вашими основними обов’язками будуть
Управління людьми:
- Очолювати та керувати фінансовим відділом;
- Контроль повсякденної діяльності, регулярне планування та правильний розподіл навантаження між підлеглими;
- Відповідати за управління людськими ресурсами, ефективність, добробут і розвиток.
Фінанси та бухгалтерський облік:
- Бюджетний моніторинг та прогнозування — перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
- Розподілення додаткових витрат (паливо, зарплата, орендна плата тощо) на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами;
- Перегляд документів, перевірка витрат на відповідність бюджетним статтям для виправлення статей бюджету у разі необхідності, дотримання обсягу витрат у відповідності до наявного бюджету;
- Перевірка бухгалтерських записів на відповідність до внутрішніх інструкцій ДРБ та українського законодавства точно та вчасно, перегляд та затвердження журналів перед їх публікацією;
- Забезпечення своєчасного ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
- Перевірка заявок на закупівлю (PR) і запитів на платежі (RfP);
- Допомога з аудитом кожного проекту;
- Участь у гармонізації операційної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо;
- Надання іншої фінансової підтримки в Базовому офісі та підготовка звітів на вимогу керівника.
Про вас:
Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо від вас, що ви матимете підтверджений досвід роботи у сфері фінансів щонайменше 3 роки. Крім того, ми також очікуємо на наступне:
- Розуміння принципів побудови та функціонування системи бюджетування.
- Вміння готувати аналітичні звіти, презентації.
- Досвід роботи в МНУО буде перевагою.
- Здатність вирішувати нестандартні задачі та приймати виважені рішення.
- Високий рівень комунікабельності та вміння вибудовувати ефективну взаємодію.
- Акуратність в оформленні документів.
- Компетентність вести переговори.
- Фінансова грамотність.
- Англійська мова Upper-Intermediate або Advanced (розмова/читання/письмо).
- Володіння письмовою та усною українською мовою.
- Необхідна освіта: Вища освіта у відповідних галузях або еквівалент (фінанси, бухгалтерський облік).
Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
- Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
- Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний період з можливістю подальшого продовження контракту на 12 місяців в залежності від наявного фінансування.
- Рівень: Gm.
- Місце роботи: місто Суми.
- Дата початку: 1 листопада 2025 року.
- Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).
Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Натисніть ТУТ щоб відгукнутися
Кінцевий термін подання заявок: 20.10.2025.
Ми заохочуємо кандидатів подавати заявки якомога раніше, оскільки співбесіди можуть проводитися на постійній основі. DRC залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії, щойно буде визначено відповідного кандидата.
Якщо у вас є питання або виникають проблеми з процесом подання онлайн-заявки, будь ласка, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers.