Керівник/керівниця групи з фінансової діяльності

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Stepanenko

Vacancy_dfrfycsz2 (1)
Керівник/керівниця групи з фінансової діяльності

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників на території України для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає Керівника групи з фінансової діяльності у місті Суми.

Загальна мета ролі:

Під управлінням, Менеджера з адміністративної та програмної діяльності офісу ДРБ у м. Суми, Керівник відділу з фінансової діяльності, здійснюватиме управління повсякденним питаннями діяльності фінансового відділу офісу ДРБ у місті Суми. Керівник відділу з фінансової діяльності очолюватиме та керуватиме групою молодшого фінансового персоналу, розподіляючи обов’язки для забезпечення ефективного та своєчасного виконання повсякденних завдань.

Про роботу

Вашими основними обов’язками будуть

Управління людьми:

  • Очолювати та керувати фінансовим відділом;
  • Контроль повсякденної діяльності, регулярне планування та правильний розподіл навантаження між підлеглими;
  • Відповідати за управління людськими ресурсами, ефективність, добробут і розвиток.

Фінанси та бухгалтерський облік:

  • Бюджетний моніторинг та прогнозування — перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
  • Розподілення додаткових витрат (паливо, зарплата, орендна плата тощо) на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами;
  • Перегляд документів, перевірка витрат на відповідність бюджетним статтям для виправлення статей бюджету у разі необхідності, дотримання обсягу витрат у відповідності до наявного бюджету;
  • Перевірка бухгалтерських записів на відповідність до внутрішніх інструкцій ДРБ та українського законодавства точно та вчасно, перегляд та затвердження журналів перед їх публікацією;
  • Забезпечення своєчасного ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
  • Перевірка заявок на закупівлю (PR) і запитів на платежі (RfP);
  • Допомога з аудитом кожного проекту;
  • Участь у гармонізації операційної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо;
  • Надання іншої фінансової підтримки в Базовому офісі та підготовка звітів на вимогу керівника.

Про вас:

Щоб бути успішним на цій посаді, ми  очікуємо від вас, що ви матимете підтверджений досвід роботи у сфері фінансів щонайменше 3 роки. Крім того, ми також очікуємо на наступне:

  • Розуміння принципів побудови та функціонування системи бюджетування.
  • Вміння готувати аналітичні звіти, презентації.
  • Досвід роботи в МНУО буде перевагою.
  • Здатність вирішувати нестандартні задачі та приймати виважені рішення.
  • Високий рівень комунікабельності та вміння вибудовувати ефективну взаємодію.
  • Акуратність в оформленні документів.
  • Компетентність вести переговори.
  • Фінансова грамотність.
  • Англійська мова Upper-Intermediate або Advanced (розмова/читання/письмо).
  • Володіння письмовою та усною українською мовою.
  • Необхідна освіта: Вища освіта у відповідних галузях або еквівалент (фінанси, бухгалтерський облік).

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:

  • Прагнення до  досконалості: Зосередженість на  досягненні результатів з  одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до  надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та  взяття на  себе ініціативи, з  одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та  говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та  просування найвищих стандартів етичної та  професійної поведінки стосовно цінностей та  Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та  домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний період з можливістю подальшого продовження контракту на 12 місяців в залежності від наявного фінансування.
  • Рівень: Gm.
  • Місце роботи: місто Суми.
  • Дата початку: 1 листопада 2025 року.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Натисніть ТУТ щоб відгукнутися

Кінцевий термін подання заявок20.10.2025.

Ми заохочуємо кандидатів подавати заявки якомога раніше, оскільки співбесіди можуть проводитися на постійній основі. DRC залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії, щойно буде визначено відповідного кандидата.

Якщо у вас є питання або виникають проблеми з процесом подання онлайн-заявки, будь ласка, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня зі створення або відновлення діяльності робочої групи з надання соціальних послуг в громадах Харківської області

Тренер/ка з ведення випадку (кейс-менеджмент)

Фахівець/чиня для проведення оцінки житлово-побутових умов ДБСТ у Волинській області

Адміністратор/-ка Хабу

Senior IM Officer, Старший фахівець/фахівчиня з інформаційного менеджменту у WASH-секторі