Керівник_ця з ІТ (системне адміністрування) INTERSOS

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

ІНТЕРСОС — це гуманітарна організація, яка знаходиться на передовій надзвичайних ситуацій, надаючи допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження, приділяючи особливу увагу захисту найуразливіших верств населення.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Вінниці, Полтаві, Одесі, Дніпрі та Харкові де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

ІНТЕРСОС відкриває вакансію Керівник з ІТ (системне адміністрування)

Ця посада передбачає часті відрядження

Загальна мета посади:

Здійснення технічного обслуговування, супроводу та моніторингу всього ІТ обладнання, інструментів та послуг, а також забезпечення технічної підтримки на місцях та навчання користувачів, що знаходяться під його відповідальністю, відповідно до стандартів, політики, протоколів та процедур INTERSOS, з метою гарантування ефективного використання всіх ІТ, послуг та інфраструктури.

Підзвітність:

(за ієрархією): Координатор логістики в країні / Менеджер з логістики

(Технічно):       Координатор з питань ІКТ

Задачі

  • Моніторинг, підтримка та подальша робота з усіма інформаційними технологіями (ІТ) та обладнанням, інструментами та послугами відповідно до стандартів, політик, протоколів та процедур INTERSOS
  • Контроль, впровадження та вдосконалення протоколів безпеки даних (збереження даних, брандмауер, права доступу користувачів, резервне копіювання, безпека обладнання та програмного забезпечення тощо) для забезпечення безпеки, доступності та негайного оперативного відновлення та безперервності роботи у разі надзвичайних ситуацій
  • Надання технічної підтримки та ознайомлення всіх користувачів зі стандартами, політиками, протоколами та процедурами INTERSOS. Надавати розширену технічну підтримку експертам з логістики, які працюють з ІТ. За необхідності, підтримувати зв’язок з Координатором ІКТ Центрального офісу для підтримки 2-ї лінії, а також із зовнішніми провайдерами, щоб забезпечити належне вирішення будь-яких інцидентів або проблем, які не можуть бути вирішені на його рівні.
  • Надавати освітню підтримку (інструктаж, навчання та підтримка тощо) всім користувачам. Надавати розширену освітню підтримку (інструктаж, навчання та підтримка тощо) експертам з логістики, які мають справу з ІТ
  • Надавати регулярні звіти про діяльність на об’єктах, за які він відповідає, відповідно до керівних принципів INTERSOS. Оновлення та архівування всієї документації, пов’язаної з користувачами та ІКТ (інформаційно-комунікаційними технологіями)
  • Забезпечення того, щоб усі базові активи були зареєстровані в IMP та задокументовані, отримали унікальні номери активів ІНТЕРСОС, були промарковані та зареєстровані згідно з політикою та процедурами управління активами.
  • Надавати свою технічну експертизу в процесі закупівель на місцевому рівні
  • Планувати, готувати та звітувати про візити на місця для забезпечення вищезазначеної діяльності
  • Виконувати будь-які інші завдання, що відносяться до його спеціалізації, за дорученням безпосереднього керівника

Вимоги до кандидата:

  • Базова середня освіта та формальна технічна підготовка. Сертифікати в даній області будуть перевагою
  • Бажано 1−2 роки підтвердженого досвіду роботи в ІТ або технічних функціях
  • Бажано технічна англійська мова
  • Знання останньої версії операційної системи Microsoft та бізнес-додатків (Office365)
  • Хороші знання комп’ютерного обладнання та процесів технічного обслуговування, теорії мереж та їх відповідних протоколів, основних систем електронної пошти, найкращих практик ІТ-безпеки та інструментів управління ІТ-послугами (ITSM)
  • Розуміння управління серверами (остання версія операційної системи Microsoft, Active directory) та віртуалізації (Hyper-V)
  • Розуміння концепцій радіотелекомунікацій (HF, VHF, GSM, супутниковий зв’язок)
  • Навички викладання та підтримки
  • Поведінкова гнучкість
  • Орієнтація на результат і якість
  • Командна робота та співпраця
  • Управління стресом
  • Прихильність принципам INTERSOS

Будь ласка, надсилайте резюме англійською мовою та заповнюйте форму тут: INTERSOS Application


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"