Керівник_ця групи з питань відновлення житла/Shelter and Settlements Team Leader (Суми)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія dfrfycsz(12)
Керівник_ця групи з питань відновлення житла/Shelter and Settlements Team Leader (Суми)

Данська Рада у справах біженців (надалі – ДРБ), одна з провідних у світі гуманітарних НУО, яка працює в 40 країнах світу, наразі шукає висококваліфікованого керівника групи з питань відновлення житла для офісу в Сумах.

ДРБ працює в Україні більше 10 років, надаючи надзвичайні та довгострокові рішення для надання допомоги ВПО, репатріантам, приймаючим громадам і постраждалому населенню.

Загальна мета посади:

  • Контролювати членів команди з питань відновлення житла
  • Надавати технічну підтримку та керівництво команді
  • Забезпечити якісне планування, реалізацію та подальший контролю за всіма технічними аспектами діяльності по відновленню житла, що виконується ДРБ
  • Розвивати та підтримувати добрі стосунки з зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами, підтримувати належне впровадження та координацію секторальної діяльності ДРБ

Обов’язки по сектору відновлення житла:

  • Забезпечувати технічне керівництво визначенням та впровадженням усіх заходів щодо відновлення житла
  • Контролювати членів команди з питань відновлення житла
  • Забезпечення якості оцінки, закупівельної документації та обсягу робіт, пов’язаних з діяльністю з питань відновлення житла
  • Робота з іншими керівниками секторів в усіх наскрізних питаннях: оцінка, захист, координація

Основні обов’язки:

  • Очолювати та керувати командою (включаючи планування людей, продуктивність, благополуччя та розвиток)
  • Забезпечити ефективне планування та якісне виконання галузевої/допоміжної діяльності
  • • Стежити за якістю повсякденної діяльності команди та своєчасним виконанням усіх польових робіт, а також польових команд
  • • Звітування перед керівником офісу та координатором країни з питань відновлення житла
  • • Вивчати різні місцеві будівельні матеріали/методи та визначати найкращі для використання
  • • Розробляти та ініціювати нові ідеї для максимізації допомоги бенефіціарам
  • •Взаємодіяти з місцевими державними органами, що відповідають за житлово-комунальне господарство та інфраструктуру в зоні діяльності

Програма та операційна діяльність:

  • Забезпечити ефективне та дієве виконання програми, дотримуючись бюджету та плану роботи
  • Надавати технічну підтримку та робити вклад у всі види діяльності з питань відновлення житла

Координація та представництво:

  • Співпрацювати з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з галузевих питань
  • Представляти ДРБ на зустрічах та відповідних технічних координаційних зустрічах
  • Забезпечити інтеграцію з іншими секторами ДРБ

Розбудова проекту:

  • Розробляти інструменти проекту, плани та бюджети для фінансування
  • Реалізація проекту, звітність та оцінка

Логістика/Фінанси:

  • Підтримка моніторингу фінансових зобов’язань і витрат у порівнянні з бюджетами та надання своєчасного зворотного зв’язку щодо виконання бюджету
  • Ведення документації, пов’язаної з наданням допомоги, її підготовка відповідно до законодавства України та вимог ДРБ
  • Завчасно планувати та координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу до різних операційних зон
  • Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання

Як керівник групи особа, яка займає посаду, відповідає за наступне:

  • Відповідає за управління персоналом, які працюють  у команді з питань відновлення житла
  • Відповідає за виконання узгоджених планів роботи та завдань, поставлених керівником вищого рівня вчасно
  • Проведення оцінки ефективності (під наглядом керівника вищого рівня)

Необхідний досвід та компетенції:

  • Мінімум 3 роки досвіду управління на середньому та вищому рівнях, бажано з досвідом у сфері гуманітарного реагування для міжнародної неурядової організації, агентства ООН, відповідного міністерства або місцевого органу влади.
  • Мінімум 5 років професійного досвіду, як інженер, відповідальний за будівельні проекти або подібний досвід.
  • Середній або вищий середній рівень англійської 
  • Чудове володіння MS Word, Excel та PowerPoint
  • Навички роботи з програмним забезпеченням ГІС і AutoCAD є перевагою

Потрібна освіта: Цивільне будівництво або інша відповідна сфера

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3 місяців з можливістю продовження залежно від ефективності та фінансування.
  • Місце роботи: м. Суми
  • Дата початку: якнайшвидше.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування Данської ради у справах  
  • Біженців для національного персоналу.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168360&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться. 

Кінцевий термін подання заявок: 28 червня 2023 р.

Щоб отримати додаткову інформацію про Датську раду у справах біженців в Україні, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo 


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з питань Європейського зеленого курсу (гендерна рівність у сфері енергетики та екології)

Довгострокове волонтерство в міській бібліотеці в Гдині

Вакансія: Junior International Partnerships Advisor

Вакансія: Financial Specialist

Лідер(ка) тематичної команди "Фінансова децентралізація"

Консультант/ка з питань діяльності з розвитку потенціалу держслужбовців