Керівник_ця групи проекту з соціально-правового захисту / Protection TL (GBV)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Данська рада у справах біженців (ДРБє провідною агенцією з питань захисту, яка має повноваження захищати, відстоювати та просувати довгострокові рішення для постраждалого переміщеного населення.

Наразі ДРБ шукає керівника групи соціально-правового захисту у сфері протидії гендерному насильству (ГН) для своєї діяльності в Миколаєві.

Загальна мета ролі:

Під керівництвом менеджера соціально-правового захисту, команди соціально-правового захисту (ГЗН) контролюватиме здійснення заходів із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат. Він/вона відповідатиме за управління та нагляд за командою з протидії ГЗН, здійснюватиме керівництво та надаватиме підтримку команді, забезпечуючи, щоб її співробітники володіли навичками та ресурсами, необхідними для надання ефективної допомоги, орієнтованої на постраждалих. Він/вона також відповідатиме за те, щоб програма протидії ГЗН узгоджувалася з іншими заходами із соціально-правового захисту. Він/вона братиме участь у координаційних зустрічах та представлятиме ДРБ на відповідних форумах. Він/вона базуватиметься в офісі DRС у Миколаєві, використовуючи сферу діяльності в Миколаєві та Херсонській області.

Ми заохочуємо подавати заявку і тих кандидатів, які не мають досвіду роботи з жінками та дівчатами, що постраждали від насильства, але які цікавляться цією сферою – вони пройдуть робоче навчання. 

Основні обов’язки:

Під наглядом менеджера соціально-правового захисту керівник команди соціально-правового захисту (ГЗН) буде:

  • Здійснювати управління та нагляд за впровадженням заходів із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат, включаючи планування, моніторинг та оцінку. Розробляти робочі плани, забезпечувати якісне програмування та керувати програмними бюджетами та ресурсами.
  • Здійснювати контроль та управління командою з протидії ГЗН, надаючи вказівки та підтримку, фасилітуючи зустрічі команди, проводячи перевірки ефективності.
  • Здійснювати нагляд і контроль за діяльністю з управління справами, яку здійснюють молодші фахівці з протидії ГЗН, відповідно до вказівок. Управління справами (кейс-менеджмент) – це структурований метод підтримки жінок і дівчат, які постраждали від насильства, що включає емоційну підтримку та допомогу в отриманні ними доступу до послуг. Слідкувати, щоб документація, пов’язана з управлінням справами, надійно зберігалася та була заповнена правильно.
  • Постійно розвивати спроможність членів команди з протидії ГЗН та інших ключових стейхолдерів у запобіганні ГЗН, у тому числі шляхом проведення тренінгів та менторства. Здійснювати підтримку розробки інструментів і ресурсів проекту в координації з провідним фахівцем з протидії ГЗН.
  • Координувати роботу з іншими організаціями та стейкхолдерами, які працюють у тій самій сфері, щоб забезпечити інтеграцію та ефективність зусиль із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат, брати участь у координаційних зустрічах та представляти ДРБ на відповідних форумах; розвивати та підтримувати ефективні робочі відносини з відповідними партнерськими установами, координаційними центрами громади та постачальниками послуг.
  • Підтримувати актуальну карту постачальників послуг, що працюють у вашому регіоні. 
  • Розробляти контекстуалізовані ключові повідомлення й матеріали, включаючи матеріали IEC, для підвищення обізнаності та нарощування потенціалу.
  • Визначати стратегії зі зменшення ризику вразливості жінок і дівчат до насильства та підтримувати інтеграцію цих стратегій у гуманітарні програми. 
  • Слідкувати, щоб донорам подавалися точні та своєчасні звіти, а програмна документація підтримувалася та оновлювалася.
  • Надавати отримані в рамках польових робіт даних, потрібних для підготовки заявок на фінансування нових проектів. 
  • Надавати регулярні звіти менеджеру соціально-правового захисту.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені менеджером соціально-правового захисту, пов’язані з досягненням цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Відданість гендерній рівності та зацікавленість у роботі з попередження та реагування на насильство щодо жінок і дівчат. 
  • Обізнаність у питаннях захисту жінок або прав жінок, таких як програми розширення можливостей, репродуктивного здоров’я, консультування тощо. 
  • Комфорт у спілкуванні на делікатні теми та роботі з людьми, які потрапили в біду.
  • Попередній досвід управління командою або нагляду за членами команди є бажаним
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включаючи здатність ефективно працювати з постраждалими, співробітниками та різного роду стейкхолдерами.
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, здатність розставляти пріоритети завдань і поєднувати численні обов’язки.
  • Сильне почуття власних моральних принципів і розуміння конфіденційності та етики. 
  • Досвід роботи з пакетами Microsoft, включаючи Powerpoint і Teams, є бажаним.
  • Знання англійської мови. 
  • Знання української мови обов’язкове. 

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ

  • Прагнення до досконалості: бути зосередженим на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучати всі потрібні сторони і заохочувати зворотній зв’язок. 
  • Готовність до лідерства: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно. 
  • Демонстрація моральних принципів: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань. 

Необхідна освіта:
Необхідна повна середня освіта або відповідний рівень досвіду. Вища освіта буде перевагою.

Ми пропонуємо:
Тривалість контракту: 7 місяців – до грудня 2023 року та продовжується за наявності фінансування

Рівень: Н – не менеджер

Місце роботи: м. Миколаїв

Дата початку: якнайшвидше.

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:
 Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168366&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: набір буде відбуватися постійно.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних