Керівник(-ця) інформаційного колл центру
ЗАВЕРШЕНО
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Керівник Інформаційного Центру Національного комітету ТЧХУ
Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.
Інформаційний центр Товариства Червоного Хреста України – проект, який створений для допомоги людям в потребі. Бенефіціари звертаються до нас за інформаційною підтримкою та консультацією щодо отримання різних видів допомоги.
Ключові задачі на посаді:
- Сприяння позитивному емоційному стану та адаптації в команді
- Контроль за процесом навчання стажерів
- Контроль за систематично-ефективною роботою команди
- Контроль систематичної перевірки знань операторів
- Контроль за регулярним навчанням команди та за контролем якості їх роботи
- Співробітництво з регіональними організаціями і програмами
- Мотивація/відданість роботі
- Вміння правильно організувати роботу
Обов’язки:
- Забезпечення виконання довгострокової стратегії та цілей Інформаційного Центру НК ТЧХУ
- Розбудова операційної архітектури Інформаційного Центру НК ТЧХУ та забезпечення її ефективне функціонування
- Удосконалення системи зворотнього зв’язку з точки зору якості та ефективності
- Постійний розвиток, оновлення знань та впровадження новітніх технік управління Інформаційного Центру
- Контроль створення (оновлення) та затвердження скриптів операторів
- Контроль та аналіз даних, внесених до CRM-системи співробітниками Інформаційного Центру
- Участь у співбесідах кандидатів в співробітники Інформаційного Центру
- Контроль навчання та адаптації нових співробітників Інформаційного Центру
- Затвердження усіх систем, якими користується Інформаційний Центр
- Затвердження опитувальника для оцінки знань стажерів Інформаційного Центру
- Затвердження питань для щомісячного тестування операторів
- Погодження допуску стажера до самостійної роботи в лінії
- Контроль за щоденною інформаційною сесією для операторів (щодо новин і оновлень, що потребують уваги, реєстрації наданої інформації)
- Контроль коректного моніторингу роботи оператора Інформаційного Центру
- Затвердження графіку роботи операторів Інформаційного Центру
- Контроль обміну звітністю з відділами НК ТЧХУ та місцевими осередками ТЧХУ
- Контроль періодичності та аналіз звітів, подальші ініціативи щодо покращення ефективності, оптимізація роботи Інформаційного Центру на основі показників та зроблених висновків
- Організація процесу роботи з операторами щодо покращення їх операційних показників та показників якості
- Аналіз навантаження на лінію у розрізі години і направлень (ліній) та корегування (в разі необхідності та можливості)
- Контроль та зміна алгоритмів прийому та здійснення дзвінків (у разі потреби)
- Контроль калібрувань супервайзерів операторів Інформаційного Центру
- Збір інформації щодо діяльності ОО ТЧХУ та місцевих організацій ТЧХУ
- Співпраця з іншими відділами НК ТЧХУ, ОО ТЧХУ та партнерськими організаціями
- Організація комунікації між співробітниками Інформаційного Центру НК ТЧХУ та МОЗ, МКЧХ та іншими партнерами
- Підтримка комунікації з контакт-центрами інших організацій (за потреби)
- Підтримка внутрішньного книжкового клубу (читання поза робочий час)
- Контроль забезпечення господарської діяльності офісу Інформаційного Центру
- Контроль фінансів Інформаційного Центру
- Вдосконалення запасних планів для функціонування Інформаційного центру в разі непердбачуваних обставин (наприклад: вимкнення електроенергії)
- Навчання та формування спеціаліста в якості заміни (на випадок непередбачуваних обставин)
- Забезпечення безперебійної роботи Інформаційного Центру
Додаткові обов’язки:
- Постійний аналіз роботи та вдосконалення роботи Інформаційного Центру
- Постійний аналіз своєї роботи та самовдосконалення
- Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ
- Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них
- Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника
Успішний кандидат повинен мати:
- Вищу освіту (не нижче бакалавра)
- Досвід роботи в кол-центрах
- Досвід роботи з CRM-системами
- Досвід роботи з громадськими / неприбутковими організаціями
- Відмінні комунікативні навички, планування, прогнозування, делегування, контроль, здатність справлятися зі стресом, психологічна стійкість
- Перед/пост аналітика та діагностика, сертифікація CEA/AAP
- Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація, гнучкість, підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу
- Неухильне дотримання основоположних принципів Червоного Хреста
- Відповідальність, ретельність, увага до деталей
- Бажання та готовність допомагати людям
- Високий рівень емоційного інтелекту
- Впевнений користувач Інтернету, Google Docs та Ms Office: Word, PowerPoint, Excel, Outlook; CRM-систем, Chat GPT
- Вільне володіння українською мовою, бажано – володіння англійською мовою
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами;
- Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України
Місце роботи – Львів.
Випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.