Керівник(-ця) Департаменту із мобілізації ресурсів та комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy вакансія(6)
Керівник(-ця) Департаменту із мобілізації ресурсів та комунікацій

МБФ «Карітас України» запрошує в команду Керівника Департаменту із мобілізації ресурсів та комунікацій. Керівник Департаменту тісно співпрацюватиме з вищим керівництвом Фонду над розробкою та впровадженням комунікаційних  та фандрейзингових стратегій, з метою розширення впливу програм Фонду та для управління за висвітленими матеріалами та опублікованими програмами та послугами. Керівник Департаменту управлятиме висвітленням діяльності Фонду на веб-сайті, повідомленнями для зв’язків із громадськістю та супутніми матеріалами для висвітлення діяльності та місії Фонду; буде відповідальним за розвиток відносин з медіа та за розвиток фандрейзингових ініціатив. 

Основні обов’язки:·      

  1. Розробка та реалізація комунікаційних стратегій і планів, кампаній, заходів та інших ініціатив       
  2. Управління створенням онлайн-контенту та необхідними інструментами відповідно до комунікаційної стратегії
  3. Координація організації та участі в публічних візитах і поїздках із ЗМІ      
  4. Управління командою департаменту (комунікації та фандрейзинг)      
  5. Контроль моніторингу відповідного медіа-контенту, підготовки матеріалів, редагування комунікаційних матеріалів для ЦА       
  6. Управління розробкою та виготовлення професійного висвітлення інформації, своєчасним розповсюдженням і підтримкою всіх друкованих і онлайн матеріалів, включаючи інформаційні бюлетені, брошури та веб-сторінки Фонду       
  7. Координування оновлення веб-сторінок — контроль нової та послідовної інформації (посилання на статті, історії та події), регулярних публікацій      
  8. Відстеження рівня залучення ЦА       
  9. Координування та організація залучення фандейзенкових ініціатив       
  10. Координування  всіма медіа-контактами     
  11. Розвиток відносин і робота із ЗМІ та іншими організаціями       
  12. Контроль підготовки комунікаційних бюджетів для забезпечення департаменту необхідними ресурсами 

Вимоги: 

  • Вища освіта (Міжнародні відносини, Журналістика чи суміжні галузі)
  • Відповідний досвід роботи в неприбуткових організаціях не менше 8 років
  • Досвід створення та впровадження комунікаційних стратегій
  • Досконалі професійні медіа навички з досвідом розробки та впровадження комунікаційних ініціатив
  • Сильні навички написання і редагування інформаційних матеріалів
  • Досвід підготовки ключових повідомлень, виступів, тез для донесення їх до цільової аудиторії
  • Навички менеджменту та планування, включаючи досвід керівництва медіа-командами
  • Високий рівень навичок побудови якісної комунікації, співпраці з колегами, на різних рівнях субординації
  • Хороші стратегічні та аналітичні навички, навички вирішення проблем і системного мислення, зі здатністю бачити і представляти загальну картину
  • Проактивність, винахідливість, орієнтованість на результат
  • Ґрунтовне знання особливості роботи неприбуткових організацій
  • Знання мов: українська -вільно, англійська – вільно 

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві! 

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів. 

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей. 

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer