Керівник проєкту «Здоров’я» в Офіс Реформ Херсонської області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ORHO

вакансії
Керівник проєкту «Здоров’я» в Офіс Реформ Херсонської області

Офіс Реформ Херсонської області (Державна неприбуткова установа, що допомагає Херсонській обласній державній адміністрації у розробці та втіленні пріоритетних для регіону реформ та проєктів) оголошує конкурс на посаду «Керівник проєкту «Здоров’я» на короткий термін (три місяці). Використовуючи міжнародну експертизу, Офіс надає комплексну підтримку, супроводжуючи проєкти реформ від аналізу проблеми і розробки ідеї та механізму її впровадження до моніторингу ефективності та комунікації змін.

Проєкт буде фокусуватися на аналізі ефективності реалізації медичної реформи в Херсонській області. В рамках проєкту планується аналіз комп’ютеризації первинної ланки послуг, доступності ліків, боротьба с новими загрозами, такими як Коронавірус, з метою оцінки ефективності співпраці обласних лікарень та районних амбулаторій як в превентивному напрямку, так і в кризових ситуаціях.

Конкретні завдання / результати

Керівник проєкту «Здоров’я» буде організовувати розробку концепцій, керувати та сприяти робочим групам, які розроблятимуть проєкт, розробляти порядок денний нарад, розробляти протоколи зустрічей, форматувати доповіді та направляти робочі групи.

Терміни та тривалість – 3 місяці з подальшою можливістю працевлаштування в Офісі Реформ Херсонської області.

Передбачуваний рівень зусиль – повна зайнятість.

Задачі:

  • Мати попередній досвід у предметній сфері проєкту
  • Брати на себе відповідальність за результати та терміни
  • Координувати роботу експертів та стейкхолдерів
  • Самостійно контактувати с головами територіальних громад, співробітниками обласної адміністрації тощо
  • Якісно та швидко реалізовувати проєкти

Хочемо, щоб наш кандидат:

  • Швидко орієнтувався у предметній площині
  • Мав вищу освіту на рівні Магістра
  • Мав досвід роботи с проєктами (мінімум 5 реалізованих проєктів)
  • Володів англійською мовою на рівні опису розробленої ідеї
  • Мав навички координації та комунікації
  • Мав досвід управління проєктами та організації заходів
  • Мав хороші аналітичні здібності
  • З легкістю читав схеми бізнес-процесів та технічну документацію проєкту
  • Оперативно приймав рішення та втілював їх у життя
  • Був прихильником KPI
  • Мав досвід командної роботи
  • Був готовий до регулярного розвитку та навчання
  • Наполегливо доводив справи до результату

CV та мотиваційний лист надсилати на email: [email protected]

Дедлайн – 31 травня.

У темі листа необхідно зазначити посаду, на яку Ви подаєтесь.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад