Керівник програми магістерського рівня «Управління неприбутковими організаціями»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Вакансія
Керівник програми магістерського рівня «Управління неприбутковими організаціями»

Освіта: вища (сфери менеджменту та управління проектами)
Графік роботи: з 9:00 до 18:00 год.
Зайнятість: Повна

Стаж роботи: від 4-ох років, досвід роботи в громадському секторі.

Досвід роботи (компетенції):

  1. Розуміння та досвід творення навчальних програм/проектів.
  2. Ознайомлення з неприбутковим сектором України: розуміння принципів взаємодії, стейкхолдерів та їх особливостей.
  3. Розуміння ринку навчальних послуг для неприбуткових організацій України (можливо, міжнародного).
  4. Досвід управління проектами та програмами.
  5. Клієнтоорієнтованість.
  6. Вміння стратегічно мислити та планувати поточну діяльність.
  7. Вміння критично мислити та критично оцінювати.
  8. Яскраві комунікативні навички. Вміння будувати партнерства.
  9. Досвід роботи в громадському секторі.
  10. Рівень знання іноземної мови на рівні не нижче Upper-Intermediate.
  11. Впевнений користувач ПК (знання програм MS Office Word, Excel, Power Point), Internet – обов’язкове.

Основні обов’язки:

  1. Розвиває програму «Управління неприбутковими організаціями», розробляє нові курси, формує викладацький склад, управляє інформаційними потоками (інформування та взаємодія з учасниками і викладачами програм), планує і реалізовує маркетинговий план програми.
  2. Залучає та комунікує з потенційними учасниками програми.
  3. Супроводжує учасників програми впродовж усього періоду їх навчання на програмі.
  4. Веде підготовку та організацію виїзних модулів.
  5. Провадить роботу з внутрішньою документацією.
  6. Бере участь у розробці та впроваджує програми з управління неприбутковими організаціями.
  7. Проводить опитування, дослідження та готує аналітичні огляди з питань управління в неприбутковому секторі.
  8. Дотримується етики ділового спілкування.

Особисті якості:

  • зорієнтованість на результат;
  • вміння працювати в команді; комунікабельність;
  • відповідальність; організованість та обов’язковість у роботі;
  • аналітичні здібності, здатність планувати та оцінювати свою діяльність;
  • підпорядкованість поведінки і міжособистісних комунікацій нормам християнської традиції;

Резюме надсилати окремим файлом до 20 квітня 2016 року за адресою:

Інституту лідерства та управління

Eл. пошта: [email protected], та [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель