Керівник експертної групи аналізу політики Директорату мистецької освіти

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Міністерство культури України 
Директорат мистецької освіти 
Експертна група аналізу політики Директорату мистецької освіти

Кваліфікаційні вимоги

Освіта: вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра в галузі знань «Культура і мистецтво», «Гуманітарні науки», «Соціальні та поведінкові науки», «Журналістика», «Освіта/Педагогіка».
Досвід роботи: досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
Володіння державною мовою: вільне володіння державною мовою


Посадові обов’язки

1) організовує роботу експертної групи з реалізації покладених на експертну групу завдань;
2) забезпечує планування, розподіл та контроль виконання завдань усередині експертної групи;
3) виявляє проблеми, які існують у відповідній сфері компетенції Мінкультури, на основі дослідження статистичних даних, звернень органів державної влади та органів місцевого самоврядування, повідомлень у засобах масової інформації, звернень громадян, наукових публікацій та інших джерел інформації;
4) визначає джерела та методи збирання інформації та її верифікації; аналізує причини виникнення даних проблем, механізм загострення або зниження їхньої інтенсивності, існуючу державну політику щодо проблем, можливі наслідки не усунення проблем протягом визначеного періоду;
5) виробляє альтернативні варіанти розв’язання виявлених проблем, оцінює потенційний вплив всіх альтернативних варіантів на соціально-економічний розвиток у відповідній сфері компетенції Мінкультури.
6) здійснює систематичне спостереження стану справ у відповідній сфері компетенції Мінкультури та оцінку впливу державної політики на соціально-економічний розвиток.
7) розробляє обґрунтовані пропозиції щодо визначення стратегії, перегляду або коригування державної політики, що належить до сфери його компетенції.
8) за потреби, залучає до співпраці для здійснення аналізу й оцінювання політик зовнішніх партнерів, зокрема, незалежні дослідницькі організації, наукові інститути тощо. 
9) формує документ, який містить узгоджену позицію всіх органів виконавчої влади та інших заінтересованих сторін, з якими було проведено консультації. У випадку відсутності узгодженої позиції, додає до свого документу окремі думки, висловлені зацікавленими структурними підрозділами.
10) надає пропозиції щодо:
- формування державної політики в сфері культурно-мистецької освіти, вироблення альтернативних варіантів розв’язання виявлених проблем;
- підвищення якості культурно-мистецької освіти;
- створення умов для розширення доступу громадян до послуг з культурно-мистецької освіти та світового культурного надбання через мистецьку освіту;
- промоції мистецької освіти в Україні та української мистецької школи у світі, сприяння у задоволенні потреб населення в культурно-мистецькій освіті;
- формування механізмів кадрового забезпечення сфери культури.
11) здійснює моніторинг та оцінювання результатів реалізації державної політики у сфері культурно-мистецької освіти, розроблення пропозицій щодо її продовження, коригування та удосконалення.
12) виконує інші функції відповідно до покладених завдань.


Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

06 11 2018 1 Doc


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково


Умови оплати праці

посадовий оклад – 8 900,00 грн;
надбавка за виконання особливо важливої роботи – 33 000 – 45 000 грн;
надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу;
надбавка за ранг державного службовця – 500 – 800 грн;
інші надбавки, премії – у разі встановлення.

Рівень заробітної плати

42400 грн.


Категорія посади

Б


Статус вакансії

Опублікована


01601, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 19 

 
Індиченко Інна Геннадіївна 
+38-(044)-234-9314 
[email protected] 

29.11.2018 10:00 
 м. Київ, вул. І. Франка, 19
 26.11.2018 

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Джерело: career.gov.ua


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України