Кейс-менеджер/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Donetsk_Caritas

Vacancy-вакансія-dfrfycsz72
Кейс-менеджер/ка

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «КАРІТАС ДОНЕЦЬК» у м. Дніпро входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає водночас любов і милосердя, співчуття та благодійність. Місією Карітасу Донецьк у м. Дніпро є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.

Метою Карітасу Донецьк у м. Дніпро є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас Донецьк у м. Дніпро прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Вимоги:

  • Вища освіта відповідного напряму підготовки («соціальна робота», «психологія», «педагогіка» чи інші суміжні напрями підготовки).
  • Досвід роботи в соціальній сфері не менше 2 років.

Повинен знати:

  • Знати нормативно-правові акти, методичні документи в сфері соціального захисту та надання соціальних послуг ВПО/СЖО.
  • Знати етичні принципи.
  • Знати нормативно-правові акти, методичні документи в сфері соціального захисту та надання соціальних послуг ВПО/СЖО.
  • Знати етичні принципи соціальної роботи.
  • Знати методи соціальної роботи, зокрема кейс-менеджмент.
  • Знати мережу організацій, які надають послуги в громаді.
  • Вміти здійснювати інтерв’ювання й консультування як персонально, так і телефоном.
  • Вміти визначати потреби, розробляти та впроваджувати індивідуальний план заходів, проводити моніторинг та оцінювання результатів роботи.
  • Вміти залучати ресурси для задоволення потреб ВПО /СЖО.
  • Вміти вести професійні записи, готувати необхідні звіти.
  • Вільне володіння українською та російською мовою.
  • Володіння ПК.

Персональні вимоги, пов’язані з роботою:

  • Толерантність
  • Емпатійність
  • Комунікабельність
  • Врівноваженість, емоційна стабільність
  • Вміння працювати самостійно та в команді
  • Відповідальність
  • Висока організованість, пунктуальність, дисциплінованість
  • Ініціативність
  • Добропорядність

Обов’язки:

  • Визначення базових потреби клієнтів, використовуючи форму первинної оцінки, та забезпечення надання необхідних послуг для їх задоволення.
  • Здійснення прийому клієнтів у соціальному центрі, відвідання клієнтів в місцях їх тимчасового перебування, а також інформування їх про наявні соціальні послуги, можливості кейс-менеджменту.
  • Здійснення разом з клієнтами оцінки ситуації й потреб, наявних ресурсів та обмежень. Визначення медичних, житлових, юридичних, економічних, освітніх, психологічних, соціальних та інформаційних потреби клієнтів, використовуючи Форму оцінки потреб. Для оцінки ситуації й потреб проведення інтерв’ю (очно або телефоном) з клієнтами, членами сім’ї та родичами.
  • Визначення разом з клієнтом цілі роботи, розробка індивідуального плану, де вказуються необхідні заходи, відповідальні за їх виконання особи та терміни реалізації. При складанні індивідуального плану заходів враховуються побажання клієнтів та членів їхніх сімей, фінансове становище, місце проживання, фізичний і психічний стан, практичні навички ведення самостійного життя, професійна зайнятість.
  • Сприяння в отримані необхідних послуг згідно з індивідуальним планом заходів: забезпечення гуманітарною допомогою (продукти харчування, одяг, медикаменти), тимчасовим житлом, оформлення тимчасової реєстрації, відновлення документів, працевлаштування, проходження необхідних медичних обстежень та лікування, отримання психологічної допомоги, юридичних консультацій, оформлення державних виплат, влаштування дітей в заклади системи освіти тощо.
  • Сприяння реалізації законодавчо закріплених прав ВПО/СЖО. Представлення, за необхідності, їх інтересів в державних та недержавних організаціях, закладах, установах. Інформування, роз’яснення правил, процедур та інструкцій, допомога в заповненні відповідних форм та в зборі документів, необхідних для отримання пільг, допомоги та послуг.
  • Залучення ресурсів громади для реалізації прийнятого індивідуального плану заходів. Мобілізація персональних ресурсів клієнта, ресурсів членів сім’ї та родичів.
  • Взаємодія з іншими організаціями та фахівцями, які надають послуги, пере направлення за необхідності клієнтів для отримання послуг. Здійснення координації діяльності між установами, організаціями, що надають допомогу.
  • Здійснення моніторингу в процесі кейс-менеджменту. Оцінка результативності виконання індивідуального плану заходів.
  • Ведення професійних записів та підготовка відповідних звітів.
  • Дотримання місії, цінностей, етичних принципів соціальної роботи.
  • Робота у межах своєї компетентності, вдосконалення своєї професії в процесі самоосвіти, на тренінгах, курсах підвищення кваліфікації навички застосування кейс-менеджменту у роботі з клієнтами.

Умови роботи:

  • проектна робота.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політикою та процедурами можна ознайомитися на сайті https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низку перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей.

Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме з фото та супровідний лист на електронну адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель