Інспектор/ка з кадрів та адміністративних питань / Human Resources & Administration Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі Датська рада у справах біженців шукає Інспектора з кадрів та адміністративних питань у місто Херсон

Загальна мета вакансії: 
Інспектор з кадрів та адміністративних питань забезпечує безперебійну роботу офісу ДРБ, що базується в Херсоні. В обов’язки входить виконання адміністративних завдань (подальша підтримка в отриманні адміністративних дозволів, управління закупівлями канцелярського приладдя, бронювання поїздок, відстеження завдань, пов’язаними з приміщеннями, та виконання інших обов’язків за призначенням) та кадрових завдань (загальна підтримка в наборі персоналу, підтримка в процесах управління персоналом та документації). Виконуючи ці обов’язки, ця роль сприяє підтримці ефективної діяльності ДРБ у Херсонській області. Працівник повинен бути здатним приймати самостійні рішення і дії у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги організації та сприяти розвитку групи реагування. 

Географічне охоплення: Херсон 

Основні обов’язки:

  • Виконувати адміністративні завдання згідно принципів ДРБ.
  • Підтримка із завданнями, пов’язаними з персоналом, включаючи проведення інтерв’ю та перевірки рекомендацій, збір та сканування документів.
  • Допомагати в адаптації та брати участь в адміністративному інструктажі нових кадрів.
  • Управління завданнями, пов’язаними з приміщеннями, включаючи зв’язок з орендодавцями, підготовку та підтримку угод та вирішення питань, пов’язаних з офісами та гостьовими будинками. Підтримка у вирішенні завдань, пов’язаних з фінансами, включаючи обробку дрібної готівки, якщо вас попросять.
  • Підтримка в закупівлях, пов’язаних з офісом, включаючи замовлення та зберігання канцелярських товарів.
  • Надавати підтримку різним відділам у завданнях введення даних.
  • Бронювання готелів/поїздок для співробітників ДРБ, включаючи національні та міжнародні подорожі
  • Отримувати і відправляти офіційну кореспонденцію і вести її облік.
  • Подальші дії та підтримка з адміністративними дозволами. Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх та донорських інструкцій/процедур щодо закупівель ДРБ, щоб уникнути конфлікту інтересів.
  • Виконувати спеціальні офісні завдання (наприклад: закупівлі, обслуговування офісу, пошук приміщень).
  • Брати участь в організації навчання.
  • Завдання та обов’язки, визначені в цій посадовій інструкції, не є вичерпними і залежать від потреб проекту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Знання херсонського місцевого громадянського суспільства є перевагою.
  • Бажані навички роботи в Microsoft Office, зокрема Excel, Word, досвід роботи з ERP системами.
  • Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, комунікабельність.
  • Попередній досвід від 1 року.
  • Високий рівень професійної етики та розуміння політики конфіденційності.
  • Знання Англійської на рівні В-2 або вище є обов’язковим.
  • Вільне володіння українською та російською.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170212&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 26 лютого 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Project Coordinator on Urban Infrastructure and Resilience

Менеджер/ка проєкту

Координатор/ка фінансового відділу

Спеціаліст/ка зприватного партнерства AGRI / AGRI Private Partnerships Specialist

Спеціаліст/ка з експортного партнерства AGRI / AGRI Export Partnership Specialist

Кейс-менеджерка/Фахівчиня із соціальної роботи