Інспектор_ка з кадрів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує  конкурс на посаду  Інспектор з кадрів

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Обов’язки:

  1. Ведення повного циклу кадрового діловодства:
  • Здійснення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до вимог трудового законодавства
  • Ведення особових справ працівників, внесення змін та своєчасне доповнення
  • Формування наказів з особового складу, внесення інформації в електронні системи
  • Облік та оформлення усіх видів відпусток
  • Робота з реєстром бази електронних листків непрацездатності (ПФУ)
  1. Обробка та архівування документів:
  • Приймання, реєстрація та обробка документів, пов’язаних зі змінами в персоналі (заяви про прийняття, звільнення, переміщення тощо)
  • Збереження та архівування кадрової документації відповідно до вимог
  1. Супровід у процесах працевлаштування:
  • Підготовка необхідних документів для оформлення нових співробітників
  • Відстеження процесу підготовки працевлаштування нових співробітників
  1. Ведення електронних баз даних:
  • Внесення та оновлення інформації про співробітників у кадрові інформаційні системи
  1. Підготовка документів для внутрішньої та зовнішньої звітності:
  • Підготовка звітів для адміністрації та керівництва організації
  • Забезпечення вчасної та точної звітності на запити відповідних органів
  1. Дотримання трудового законодавства:
  • Відстеження та впровадження змін у трудовому законодавстві, що впливають на кадрові питання
  1. Забезпечення конфіденційності:
  • Забезпечення конфіденційності особистої інформації співробітників та конфіденційної інформації, яка належить Організації
  1. Вирішення конфліктних ситуацій:
  • Взаємодія зі співробітниками для вирішення питань та конфліктів, пов’язаних з кадровою сферою

Додаткові обов’язки/Additional Tasks:

  1. Навчання та саморозвиток:
  • Підтримка власного професійного розвитку у галузі кадрового документообігу

Вимоги:

  • Вища освіта у сфері управління персоналом, права, бізнес-адміністрування або суміжних галузях
  • Досвід роботи в сфері кадрового документообігу або адміністративної роботи не менше 3-х років
  • Глибоке розуміння трудового законодавства, процесів обробки та архівування кадрової документації
  • Високі навички письмової та усної комунікації, вміння взаємодіяти з різними особами
  • Здатність організовувати свою роботу та керувати багатозадачними завданнями
  • Суворе дотримання конфіденційності особистих даних співробітників
  • Вміння аналізувати документи та інформацію для прийняття обґрунтованих рішень
  • Українська ділова мова, знання Англійською мови буде перевагою(значна кількість документів двомовна)

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Робоче місце: Київ, вул.Є. Чикаленка

Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель