HR менеджер (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

вакансі
HR менеджер (Київ)

Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.

Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.

Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання. 

Назва посади: HR менеджер 

Обов’язки:

  1. Проведення періодичної оцінки персоналу, аналіз отриманих результатів та визначення стратегії розвиткових програм.
  2. Забезпечення організації навчання директорів регіональних Карітасів.
  3. Розробка та контроль впровадження системи нематеріальної мотивації.
  4. Формування зовнішнього кадрового резерву (бази даних кандидатів).
  5. Організація роботи автоматизації HR процесів.
  6. Виконання завдань відповідно до плану роботи департаменту.
  7. Пошук та підбір персоналу (національний та регіональний рівень).

 Кваліфікаційні вимоги:

  1. Досвід у сфері управління персоналом від 3- х років.
  2. Практичний досвід розробки та впровадження політик та процедур, що регулюють кадрові відносини.
  3. Володіння англійською мовою (усна, письмова) – на рівні впевненої самостійної участі в нарадах, навчанні, ведення ділової переписки з іноземними партнерами.
  4. Практична обізнаність специфіки роботи неурядових/благодійних організацій в Україні буде перевагою.
  5. Вища освіта (Управління персоналом/Менеджмент або дотичні до управління персоналом дисципліни).

Знання:

  • трудового законодавства;
  • формування та системи оплати праці;
  • порядку розробки та заключення трудових договорів, регулювання трудових спорів;
  • методів оцінки персоналу та результатів їх праці;
  • форми та методів навчання та розвитку персоналу;
  • порядку розробки та впровадження політик та процедур, що регулюють управління персоналом;
  • методики планування і прогнозування потреби персоналу;
  • сучасних концепції управління персоналом;
  • етики ділового спілкування;
  • передових технологій кадрової роботи, стандарти та уніфіковані форми кадрової документації;
  • методи оброблення інформації із застосуванням сучасних технічних засобів комунікацій;
  • правил та норм охорони праці, пожежної безпеки.

 

Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Associate), ЮНІСЕФ

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Officer), ЮНІСЕФ

Фахівець/ фахівчиня відділу моніторингу, оцінки та навчання

Проектний/а менеджер/ка з ІТ рішень

Communications Specialist/Фахівець/чиня з комунікацій

Фахівець (-чиня) з військового обліку