HR-асистент/ка до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Vacancy prostirjob
HR-асистент/ка до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду HR-асистента_ки в Києві.

Контракт укладається з ФОП 3 групи

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. 

Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки. 

Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.

Більше про нас: https://sss-ua.org/

Обов’язки:

  • публікувати актуальні вакансії організації;
  • запрошувати кандидатів на співбесіду;
  • складати графік співбесід;
  • отримувати рекомендації про кандидатів;
  • готувати необхідну інформацію/документи, які передбачені процедурою підбору персоналу;
  • вести табель обліку робочого часу;
  • збір необхідної інформації/документів на запит від керівника;
  • інші задачі в межах HR обов’язків.

Вимоги:

  • неповна/повна вища освіта (бажано психологія, соціологія);
  • досвід роботи в hr/адміністративній сфері;
  • знання та розуміння hr процесів;
  • впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite;
  • вміння дотримуватися дедлайнів;
  • сильні комунікаційні навички;
  • вільне володіння українською мовою (знання англійської мови буде перевагою).

Резюме необхідно надіслати до 12 липня 2023 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – HR_асистент_ка»)  із зазначеним рівнем бажаної винагороди.

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій