Головний/а фахівець/чиня з фінансів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Без названия
Головний/а фахівець/чиня з фінансів

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) відкриває конкурс на посаду Головного фахівця / головної фахівчині з фінансів для офісу Німецького Червоного Хреста в Україні

Основні вимоги:

  • Наявність вищої освіти
  • Освіта в галузі бухгалтерського обліку/фінансів/бізнесу/адміністрування або мінімальний професійний досвід роботи в галузі фінансів/адміністрування
  • Досвід роботи в громадських організаціях
  • Досвід роботи в гуманітарній організації – бажано
  • Досвід роботи в проектній діяльності
  • Мінімум 3 роки роботи на фінансовій посаді
  • Відмінні комунікативні навички
  • Вільне володіння українською мовою та англійською мовою – на вільному рівні є обов’язковим
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта)
  • Знання бюджетування, бюджетного контролю, принципів бухгалтерського обліку та практичного застосування фінансових систем, досвід адміністративної та логістичної роботи
  • Хороші знання з оподаткування та обов’язкових відрахувань
  • Досконале знання комп’ютеризованих систем бухгалтерського обліку та електронних таблиць
  • Знання процедур та практики внутрішнього контролю
  • Чисте водійське посвідчення
  • Досвід спілкування з різними категоріями людей, тактовність і дипломатичність
  • Розвинені організаторські та управлінські навички
  • Вміння працювати самостійно та в команді, швидка адаптація
  • Здатність швидко навчатися, уважність
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу
  • Вміння готувати та складати звіти
  • Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста
  • Дотримання принципу конфіденційності інформації.

Основні обов’язки на посаді:

Загальні завдання:

  • Перебування у Києві, фінансовий директор підтримує загальне фінансове управління проектами Німецького Червоного Хреста (GRC) в Україні для забезпечення оптимального та своєчасного виконання
  • Своєчасно отримувати щомісячні звіти від Товариства Червоного Хреста України
  • Перевіряє та верифікує отримані ваучери на предмет правильності, прийнятності та повноти відповідно до Фінансових процедур ГРЦ та фінансових вимог донорів
  • Виявлення відсутньої документації, недотримання фінансових інструкцій та інформування Фінансового Делегата щодо будь-яких порушень
  • Забезпечити дотримання договірних зобов’язань в рамках перевірки ваучерів, що включає в себе перевірку існуючих контрактів, графіків платежів та дотримання умов оподаткування
  • Підготовка роз’яснювального листа щодо ваучера з висновками та тісна співпраця з командою GRC та фінансовою командою ТЧХУ для збору необхідних пояснень
  • Відповідати за всі аспекти дрібної готівки в українському офісі GRC
  • Підтримувати належну систему заповнення відповідно до найкращих практик заповнення, політики зберігання документів донорів та інструкцій GRC
  • Забезпечення належного перекладу всіх документів
  • Організовувати та готувати фінансові закриття та кур’єрську доставку до штаб-квартири GRC щомісяця.

Специфічні задачі

FundsPro System Entry

  • Точне, ефективне та своєчасне введення даних у фінансову систему FundsPro (грошові кошти та рахунки до отримання)
  • Перевірка якості ваучерів та прийняття рішення про те, чи придатні ваучери для внесення в систему бронювання
  • Перевірка незаброньованих ваучерів, отриманих від ТЧХУ, та внесення їх до облікової системи FundsPro
  • Перевірка правильності фінансових кодів перед бронюванням транзакцій
  • Ведення інвентаризації та бронювання в системі FundsPro
  • Допомагати Фінансовому Делегату в процесі закриття місяця.

Партнерський аванс

  • Створювати, відстежувати та забезпечувати оформлення грошового авансу від ТЧХУ
  • Сприяти зв’язку між фінансовими документами та логістично-закупівельною документацією
  • Перевірка журналів та моніторинг залишків по кожному центру витрат
  • Моніторинг виданих авансів, перевірка та узгодження залишків у книгах НЧХ та ТЧХУ, а також отримання підпису на залишки на кінець місяця
  • Розраховувати, звіряти та консультувати офіс НЧХ щодо непогашених авансових сум
  • Виявлення невиплачених авансів, інформування фінансового делегата про довгострокові невиплачені аванси
  • Перевірка авансових звітів, отриманих від ТЧХУ, підготовка коментарів, якщо такі є, та бронювання у FundsPro
  • Відстежувати Excel-таблиці готівки та банківських авансів з банківською випискою та касовими чеками, щоб переконатися в правильності та в тому, що всі витрати зареєстровані належним чином

Підтримка візитів

  • Відвідувати регіони для підтримки та навчання фінансового персоналу та делегатів у фінансових питаннях, якщо це необхідні
  • Інформувати безпосереднього керівника про будь-які проблеми з фінансовими процедурами або фінансовими платежами, якщо такі будуть виявлені під час візитів
  • Пропонувати фінансовим делегатам будь-які необхідні покращення

Операції з готівковими коштами

  • Відповідає за всі аспекти використання готівки на дрібні витрати, надходжень та виплат, у тому числі за те, щоб усі транзакції були належним чином санкціоновані та повністю задокументовані
  • Забезпечення своєчасного здійснення всіх платежів
  • Моніторинг залишків дрібної готівки та надання рекомендацій щодо необхідності своєчасного поповнення дрібної готівки
  • Щоденний підрахунок готівки та звірка залишків у журналах
  • Підготовка щомісячного підрахунку готівки та отримання необхідного підпису керівництва на касовому звіті
  • Відстеження авансів на роботу, виданих команді НЧХ, та своєчасна підготовка розрахунків

Файли оригіналів документів на місцях

  • Виконання перекладу, за необхідності, ваучерів, CBA, цінових пропозицій, контрактів та угод тощо перед подачею документів до Берліну
  • Після перевірки звітності забезпечити сканування та архівування всієї звітності в однаковому порядку для зберігання в українському офісі НЧХ
  • Організація та подача документів FundsPro відповідно до стандартної системи подачі документів
  • Переконайтеся, що оригінали надійно упаковані / промарковані та своєчасно відправлені до Берліну

Загальні завдання

  • Підтримувати команду з перекладами у разі потреби
  • Бути обізнаним з фінансовими процедурами НЧХ, системою бюджетування, щомісячним закриттям рахунків, банківськими звіряннями та процесами
  • Будь-які інші завдання, призначені безпосереднім керівником, за потребою.

Посада в організації:

  • Кому звітує: Регіональному фінансовому делегату НЧХ
  • Підтримка та робочі контакти: Фінансовий спеціаліст тісно співпрацюватиме з командою НЧХ в Україні. Він/вона матиме пряму взаємодію з фінансовою командою ТЧХУ.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист англійською мовою на [email protected]. Усі заявки розглядатимуться на постійній основі, і відділ кадрів може зв’язатися з відповідними кандидатами до кінцевого терміну подання, оскільки така рання заявка заохочується.

У зв’язку з великою кількістю запитів ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Адміністративна_ий координатор_ка проєкту для Global Rights Compliance // Project Administration Coordinator

Senior Corporate Governance Advisor/Старший/а консультант/ка з корпоративного управління

Водій/-ка з власним авто, м. Харків

Асистент(-ка) з реалізації проекту /Project Implementation Assistant

Керівник/ця проєкту з відновлення житла / Shelter and Settlement Manager

Спеціаліст/ка із закупівель