Головний/а бухгалтер/ка SavED / Senior Accountant at SavED

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ICF_savED

Міжнародний благодійний фонд savED (надалі – фонд) – це українська благодійна організація, створена в липні 2022 року для реагування на нагальні потреби освітньої галузі, яка серйозно постраждала від російської агресії. savED була однією з перших українських організацій, яка безпосередньо взаємодіяла з постраждалими від війни та нещодавно звільненими громадами (в першу чергу, Київської та Чернігівської областей) для проведення оцінки потреб в освітньому секторі та підготовки приблизних обчислень збитків, завданих українським закладам освіти (школам, дитячим садочкам, закладам професійної та вищої освіти).

Фонд оголошує збір пропозицій на надання послуг Головного бухгалтера для проєкту “Відновлення освітнього процесу в Україні – тестування підходу із надолуження освітніх втрат в цифрових освітніх центрах” (надалі – проєкт). Даний проєкт реалізується за фінансової підтримки Європейського союзу (надалі – донор).

Зацікавлених кандидатів просимо відправляти свої пропозиції на електронну адресу [email protected] з темою листа  “Головний бухгалтер проєкту_Відновлення освітнього процесу в Україні – тестування підходу із надолуження освітніх втрат в цифрових освітніх центрах”. Пропозиція має включати резюме кандидата.

Пропозиції будуть прийматись до 15 березня 2024 року, до 18:00 (Київський час). Тільки відібрані кандидати отримають повідомлення в рамках даного оголошення.

Опис проєкту:

Проєкт спрямований на розробку та імплементацію програм подолання освітніх втрат у базовій середній школі з української мови, математики, англійської мови та історії України на базі цифрових освітніх центрів DLCs. У межах проєкту буде сформовано комплексні програми з кожного предмету на основі даних діагностичного тестування та експертної оцінки, проведено пілотування програм у цифрових центрах, враховано зворотний зв’язок від учителів та учнів та представлено результати широкому загалу (майстерки, конференції, видання Manual для вчителів тощо).

Тривалість проєкту: 18 місяців

Зайнятість: 50%

Опис вакансії:

Бухгалтер буде відповідати за бухгалтерський та податковий облік в рамках проєкту, роботу з постачальниками та підрядниками. Бухгалтер допомагатиме готувати фінансові звіти для донора, щоб забезпечити виконання всіх фінансових зобов’язань відповідно до законодавства та нормативних актів України.

Бухгалтер буде підзвітний та підконтрольний Проєктному менеджеру.

Основні обов’язки:

  • Здійснювати організацію бухгалтерського обліку в межах проєкту та контроль за використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
  • Організовувати облік майна, зобов’язань і операцій, основних засобів, що надходять, товарно-матеріальних цінностей і коштів, облік витрат виробництва і обороту, виконання кошторисних витрат, виконання робіт, результатів господарсько-фінансової діяльності проєкту;
  • Забезпечувати законність, своєчасність і правильність оформлення документів, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, виконуваних робіт (послуг) в межах проєкту;
  • Здійснювати розрахунки по заробітній платі, правильне нарахування і перерахування податків і зборів у державний і місцевий бюджети, страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди тощо;
  • Контролювати належне проведення розрахунків по оплаті товарів, робіт та послуг, відповідність перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з укладеними у ході проєкту договорами;
  • Нести відповідальність за прозору та ефективну закупівлю товарів та послуг для оформлення фінансової документації та звітності для донора;
  • Проводити вибіркові перевірки на місцях, пов’язані з бухгалтерським обліком, якщо необхідно, вживати заходів в межах своїх повноважень;
  • Готувати фінансові звіти;
  • Виконувати всі вказівки та інструкції фонду, пов’язані із дотриманням прав дитини та захистом від сексуальної експлуатації та наруги, слідкувати за дотриманням відповідних норм та положень з боку представників постачальників / підрядників;
  • Стежити, щоб всі фінансові документи з підрядниками були належним чином підготовлені, рахунки вчасно оплачені, звітна документація від підрядників оформлена належним чином та вчасно передана фонду;
  • Забезпечувати високу якість роботи, що відповідає стандартам якості фонду та  донора;
  • Виконувати інші завдання, які випливають із суті та предмету проєкту.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються юридичні особи та фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які відповідають наведеним кваліфікаційним вимогам:

  1. Освіта вища, рівень магістр або бакалавр.
  2. Вільне володіння українською мовою. Знання англійської мови рівень А2-B2.
  3. Досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку або фінансового контролю.
  4. Вміння працювати з бухгалтерськими системами.

Пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків.

– юридична особа – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, копія Статуту, витяг з реєстру платників податків, рішення про неприбутковість Організації (за наявності).

Надсилаючи заявку, кандидат дає згоду на обробку персональних даних виключно в рамках процедур найму у фонді.

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі: 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. МБФ «СЕЙВД» впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та внутрішніх правил і положень організації.

 

International Charitable Fund savED is a Ukrainian charitable organization, incorporated in July 2022 to respond to urgent needs of the educational sector seriously affected by russian aggression. savED was one of the first Ukrainian organizations engaged in direct interaction with war-affected and recently liberated communities (in Kyiv and Chernihiv regions) to conduct a needs assessment in the educational sector and prepare estimated calculations of the infrastructural damage to Ukrainian preschools, schools and VET institutions.

ICF savED (the Fund) announces a call for proposals for the provision of the Senior Accountant services for the project “Learning Recovery for Ukraine – testing catch-up approach in Digital Learning Centres” (the project). The project is implemented under the financial support of the European Commission (the donor).

Interested candidates should send their applications to [email protected] with letterhead “Senior Accountant Learning Recovery for Ukraine – testing catch-up approach in Digital Learning Centres”. An application shall include a CV.

Applications will be accepted until March 15, 2024, by 6 p.m. (Kyiv time). Only shortlisted candidates will be contacted in response to this job advertisement.

Project Background:

The project’s overall objective is to help Ukrainian students remedy learning losses brought on by the pandemic and war and to improve their knowledge in key academic subjects. Lost instructional time is further exacerbated by highly affected soft skills and competencies of children, like the ability for teamwork, communication and social skills. Also, many children show signs of lasting anxiety and stress, affecting their learning and development ability. Thus, the given project activities will help to address all the above issues by developing and launching a comprehensive concept of catch-up to cover academic gaps in 4 key school subjects (Ukrainian, Mathematics, English and History of Ukraine) and foster the social life skills of Ukrainian students.

Position Overview:

The Accountant will be responsible for accounting, suppliers processing, taxation within the project, working with suppliers and contractors. The accountant will help prepare financial reports for the donor to ensure that all financial obligations are met in accordance with the laws and regulations of Ukraine.

The accountant will be accountable and under the control of the Project Lead.

Duration of the project: 18 months

Employment: 50%

Position Duties and Responsibilities:

  • To organize accounting within the project and control over the use of material, labor and financial resources;
  • To organize accounting of property, liabilities and operations, incoming fixed assets, commodity values ​​and funds, accounting of production and turnover costs, execution of estimated costs, execution of works, results of economic and financial activity of the project;
  • To ensure the legality, timeliness and correctness of the preparation of documents, the preparation of economically justified reporting calculations of the cost of products, performed works (services) within the scope of the project;
  • To perform salary calculations, correct calculation and transfer of taxes and fees to state and local budgets, insurance contributions to state extra-budgetary social funds, etc.;
  • To monitor the proper execution of calculations for payment of goods, works and services, compliance of the transferred funds with the volumes of completed works, purchased goods or services provided in accordance with the contracts concluded during the project;
  • Take responsibility for transparent and efficient procurement of goods and services for the preparation of financial documentation and reporting to the donor;
  • To conduct random on-site audits related to accounting, if necessary, take measures within the scope of their authority;
  • Prepare financial reports;
  • To follow all instructions of the Fund’s team related to child protection and safeguarding and protection from sexual exploitation and abuse; monitor compliance with relevant norms and regulations by representatives of suppliers/contractors;
  • Monitor to ensure all financial documents with contractors are properly prepared, invoices are paid on time, reporting documentation from contractors is appropriately completed, and timely submitted to the foundation;
  • To ensure high quality of work that meets the Fund’s and donor’s quality standards;
  • To execute other tasks arising from the project’s essence and subject.

Qualifications:

Legal entities and individual entrepreneurs of all forms of ownership who meet the following qualification requirements are invited to participate in the tender:

  1. Higher education, master’s or bachelor’s degree.
  2. Fluency in the Ukrainian language. Knowledge of English level A2-B2.
  3. Experience in accounting and financial control.
  4. Proven knowledge of working with accounting systems.

Proposals must be accompanied by a complete package of documents confirming the legal status of the service provider:

  • individual entrepreneur – copies of the certificate of state registration (for those registered before May 7, 2011, if they were not issued an Extract) or Extract from the Unified State Register of Legal Entities and Individual Entrepreneurs, excerpt from the taxpayer registry.
  • legal entity – copies of the certificate of state registration (for those registered before May 7, 2011, if they were not issued an Extract) or Extract from the Unified State Register of Legal Entities and Individual Entrepreneurs, copy of the Articles of Association, excerpt from the taxpayer registry, decision on the non-profit status of the Organization (if available).

By sending the application, the candidate solely consents to the personal data processing for recruitment processes.

Note about Prevention of sexual exploitation and abuse: 

Sexual exploitation and sexual abuse are prohibited in all its forms. ICF savED implements policies to prevent sexual harassment in the workplace, sexual exploitation and abuse. The procedures are regulated according to the PSEA policy and organizational rules and regulations.


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка