ГО “Відповідальні громадяни” шукає координатора/ку проєкту
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Відповідальні громадяни” шукає Координатора/ку проєкту.
Основне завдання: забезпечення реалізації проєкту відповідно до програмного плану та бюджету.
Проєктна структура: Координатор проєкту працює під керівництвом Голови Правління організації.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (менеджмент або інші дотичні галузі);
 - 5 років попереднього досвіду управління проектами в благодійних організаціях;
 - Досвід роботи з проєктами від міжнародних організацій буде перевагою;
 - Знання та навички з проектного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності, адміністрування, проектних комунікацій;
 - Лідерські якості;
 - Дипломатичність та розвинені комунікативні навички;
 - Стресостійкість;
 - Володіння українською та англійською мовами.
 
Обов’язки:
Планування програмної діяльності
- Забезпечення комплексного планування реалізації проекту на всіх етапах;
 - Підготовка робочих планів проєктів;
 - Підготовка бюджетів проєкту, разом з фінансовим спеціалістом;
 - Ведення переговорів з зацікавленими сторонами, залученими до проектів, погодження спільних рішень;
 - Підготовка календарних планів заходів, поширення інформації серед зацікавлених сторін, забезпечення участі донора або інших зацікавлених сторін у разі потреби.
 
Реалізація програмної діяльності
- Забезпечення реалізації цілей та задач проєкту, відповідно взятих зобов’язань;
 - Координація і контроль вчасної реалізації програмних планів партнерів консорціуму на квартальній основі;
 - Організація та реалізація заходів програмного плану в рамках проектної роботи;
 - Підготовка концепцій та програм ключових зустрічей, круглих столів та дискусій, залучення спікерів, узгодження з зацікавленими сторонами;
 - Фасилітація зустрічей;
 - Участь у підготовці фінансової та операційної звітності разом з фінансовим спеціалістом проєкту;
 - Реалізація заходів з адвокації розвитку соціальних послуг, круглих столів, он-лайн дискусій, презентацій.
 
Залучення та розвиток людських ресурсів
- Підготовка оголошень, технічних завдань та посадових інструкцій членів команди;
 - Відбір кандидатів в команду проєкту, експертів, проведення співбесід та тестувань, погодження кандидатів з керівництвом організації і донором;
 - Навчання, менторство та розвиток членів команди, донесення цінностей та загальної мети організації в рамках проектної роботи;
 - Операційне планування та координація роботи команди проєкту, розподіл задач відповідно до технічних завдань та посадових інструкцій, ситуаційних вимог та контроль вчасності і якості виконання;
 - Пошук та залучення експертів і консультантів на окремі спеціалізовані види робіт;
 - Прийом результатів експертних робіт та забезпечення їх якості та відповідності технічному завданню.
 
Моніторинг, звітність та оцінка
- Забезпечення роботи системи проектного моніторингу, та програмної та фінансової звітності на квартальній основі;
 - Розробка, погодження з донором та впровадження системи проєктного моніторингу, включно з механізмами збору даних, перевірки якості та відповідності даних, розробки баз даних;
 - Постановка відповідних задач спеціалісту з моніторингу і оцінки, контроль якості та вчасності виконання;
 - Контроль вчасного внесення інформації в бази даних;
 - Збір та перевірка програмних звітів та індикаторів партнерів консорціуму на квартальній основі, разом із спеціалістом з моніторингу і оцінки;
 - Підготовка та подача донорського програмного звіту на квартальній основі;
 - Підготовка та подача на квартальній основі баз даних, які підтверджують програмну звітність, разом зі спеціалістом з моніторингу і оцінки;
 - Участь у підготовці фінансової звітності донору на квартальній основі;
 - Забезпечення відповідності програмної та фінансової звітності при виконанні програмних планів на квартальній основі;
 - Здійснення оцінок по досягнутих результатах проєкту, підготовка аналітичних звітів та рекомендацій.
 
Проєктні комунікації
- Забезпечення досягнення цілей з інформаційного охоплення та якісних змін у знаннях та ставленнях в цільових аудиторіях проєкту за рахунок проєктних комунікацій;
 - Постановка відповідних задач спеціалісту з комунікацій, контроль якості та вчасності виконання;
 - Підготовка контент-плану разом зі спеціалістом та контроль вчасності та якості його реалізації на щомісячній основі;
 - Планування, створення та погодження з донором контенту проектних комунікацій та візуальних рішень, разом із спеціалістом з комунікації;
 - Участь у підготовці інформаційного контенту, забезпечення інформаційних продуктів відповідності вимогам з грамотності, змістовного наповнення, донорським та іншим вимогам;
 - Фінальний випуск інформаційних продуктів та повідомлень в соціальних мережах, відповідальність за наповнення інформаційних продуктів і повідомлень.
 
Взаємодія з донором:
- Забезпечення партнерської взаємодії з донором в рамках реалізації проєкту;
 - Забезпечення опрацювання поставлених донором задач, організація ресурсів на опрацювання таких запитів в межах проєкту;
 - Опрацювання інформаційних запитів донора;
 - Погодження з донором програмних, кадрових та фінансових рішень, якщо вони не погоджені раніше;
 - Забезпечення повної інформації донору про всі заходи та рішення, які відбуваються за проєктом;
 - Забезпечення участі донора в усіх заходах, за запитом;
 - Забезпечення наявності та відповідності керівництву згадок донора у всіх матеріалах, які стосуються проєкту.
 
Закупівлі та договірні відносини (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):
- Забезпечення відповідності всіх закупівель в рамках проєкту політикам організації та донора;
 - Постановка відповідних задач адміністративному спеціалісту, контроль якості та вчасності виконання;
 - Підготовка та публікація технічних завдань, конкурсних та тендерних оголошень;
 - Забезпечення та проведення конкурсів при відборі експертів та персоналу, забезпечення цінових моніторингів при відборі постачальників;
 - Забезпечення документування та файлування у друкованому вигляді документів, які супроводжують закупівлі, технічні завдання, оголошення, конкурсні учасники та їх документи, протоколи тендерних засідань, службові записки, скріни конкурсних цінових пропозицій і т.п.;
 - Забезпечення підготовки та файлування у друкованому вигляді договорів, актів виконаних робіт, видаткових накладних, звітів консультантів та розроблених ними інтелектуальних продуктів;
 - Забезпечення ведення реєстрів закупівель, договорів, наказів, протоколів, листувань та інших, які стосуються реалізації проєкту.
 
Підготовка та проходження аудитів (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):
- Забезпечення усіх умов для проходження проєктного та організаційного аудитів;
 - Забезпечення наявності та файлування пакетів проектних документів всіх рівнів – у печатному вигляді – від донорських договорів, звітів, погоджень до програмної первинної звітності, такої як програми заходів, списки учасників, звіти експертів, експертні напрацювання, та документів, які супроводжують закупівлі і договорні відносини з виконавцями і підрядниками;
 - Участь у підготовці до аудитів разом з фінансовим та адміністративним спеціалістами;
 - Опрацювання запитів аудиторів та відпрацювання наданих рекомендацій у подальшій роботі.
 
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу;
 - Можливості для особистісного та професійного розвитку;
 - Нові завдання, навички та професійні виклики;
 - Оплата за результатами співбесіди.
 
Для участі в конкурсі необхідно подати пакет документів:
- Резюме.
 
Заявки подаються електронною поштою на адресу [email protected] В темі листа необхідно зазначити: Координатор проєкту _Прізвище
Збір заявок триватиме до 1-го липня 2022 року до 23:59.
Кандидат повинен мати можливість приступити до роботи якнайшвидше.
Організація розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду. При наявності, організація може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.

                        
                    
                    
                    
                    
                    