ГО «Інститут миру і порозуміння» оголошує вакансію на посаду PR-менеджера/ки (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ipcg

vacancy_PR
ГО «Інститут миру і порозуміння» оголошує вакансію на посаду PR-менеджера/ки (Київ)

ГО “Інститут миру і порозуміння» (ІМіП) оголошує вакансію на посаду менеджера з PR та комунікації для забезпечення ефективної інформаційної та просвітницької роботи на національному, регіональному та організаційному рівнях в рамках реалізації проєктів ІМіП.

ІМіП – це команда  людей, які вірять в те, що конфлікт – це не проблема, а можливість. А за допомогою розуміння і навичок його можна перетворити в ресурс для розвитку, відновлення, зміцнення стосунків, нової якості і відкриття нових горизонтів. Ми працюємо з правовою системою заради впровадження відновного правосуддя в кримінальне судочинство, з українськими громадами заради більшої безпеки та зміцнення соціального капіталу та з системою освіти для зміни дисциплінарного підходу до навчання на турботливе і дбайливе виховання молодих громадян України, відповідальних за власне життя і майбутнє своєї  країни.

Наразі ми шукаємо нового члена команди на посаду  PR-менеджера, який (яка) поділяє наші цінності та місію, не пасує перед викликами і захоплюється проєктною роботою в неурядовій організації з 20-річним досвідом, амбітною метою і міцним експертним потенціалом. Ми чекаємо на тебе, якщо ти поділяєш наші цінності і тебе приваблює місія команди ІМіП!

Більше інформації про проєкти та організацію можна дізнатися на сторінках  https://www.facebook.com/NGO.IPCG  та http://ipcg.org.ua/

Основні обов’язки:

  1. Впровадження комунікаційної стратегії ІМіП та комунікаційних стратегій в рамках проєктів ІМіП.
  2. Координація комунікаційної та інформаційної взаємодії з регіональними партнерами в рамках проєктів.
  3. Підготовка інформаційних матеріалів щодо діяльності в рамках проєктів та інформування про них цільових аудиторій.
  4. Налагодження та підтримка робочих контактів із ЗМІ (центральними та місцевими, загальної тематики та спеціалізованими, що відповідають тематиці проєктів)
  5. Підготовка та проведення інформаційних заходів та пресподій (зокрема у гібридному онлайн/офлайн форматах)
  6. Розробка та контроль за виготовленням іміджевих матеріалів  проєктів (презентації, оголошення, промо-пакет, листівки, брошури і т.п.)
  7. Ведення соціальних мереж  
  8. Організація роботи вебсайтів, що діють в рамках проєктів, та контроль роботи технічних підрядників.
  9. Створення відеоматеріалів в рамках проєктів (у співпраці з підрядниками)
  10. Моніторинг інформаційних повідомлень/новин, пов’язаних з місією та цілями організації, та управління ними (інформування працівників офісу, зовнішніх партнерів, партнерів за проектами і т.д.).
  11. Координація роботи з виготовлення та використання брендової продукції ІМіП .
  12. Перевірка візуальних матеріалів на відповідність вимогам донорів.

Основні вимоги:

  • Розуміння та прийняття цінностей організації.
  • Вища освіта (або незакінчена вища), перевага – фахівцям з гуманітарних спеціальностей.
  • Досвід роботи з інформаційними продуктами, з медіа та/чи у сфері організації заходів.
  • Участь у роботі проєктних команд (буде перевагою).
  • Вільне та грамотне володіння українською та російською мовами (знання англійської є перевагою).
  • Вільне володіння ПК та відповідним ПО (Photoshop, Canva або аналоги, Power Point/Keynote та ін.).
  • Добрі організаторські здібності, навички спілкування, відповідальність та виконавська дисципліна.
  • Орієнтованість на досягнення результату.
  • Статус приватного підприємця.

Що ми пропонуємо:  

  • Творчу, цікаву та змістовну роботу;
  • Достойну заробітну платню;
  • Енергійну та дружню команду, яка прагне змінити світ;
  • Гнучкий графік, зайнятість обговорюється під час співбесіди
  • Офіс у центрі Києва (м. Печерська); можливість працювати віддалено
  • Можливість розвиватися, у тому числі і беручи участь у навчанні з підвищення кваліфікації. 

Для участі в конкурсі необхідно надіслати

  • резюме (не більше 2 стор. формату А4),
  • мотиваційний лист
  • бажаний розмір заробітної платні.

Надсилайте Ваші документи на адресу [email protected] з темою листа «Менеджера з PR та комунікації» до 20 лютого 2022 року включно.

ІМіП залишає за собою право зв’язуватися лише з тими кандидатами, які зацікавили організацію.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій