Генеральний директор Фармацевтичного директорату МОЗ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Міністерство охорони здоров’я України 
Фармацевтичний директорат

Кваліфікаційні вимоги

Ступінь вищої освіти не нижче магістра. Досвід роботи на посадах державної служби категорій ’Б’ чи ’В’ або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років. Вільне володіння державною мовою.


Посадові обов’язки

• здійснення загального керівництва діяльністю Директорату;

• організація планування роботи Директорату та забезпечення виконання покладених завдань, пов’язаних із стратегічним плануванням, забезпечення відповідності планів діяльності МОЗ пріоритетам Уряду, зазначеним у Середньостроковому плані дій Уряду, та щорічним Планам дій Уряду на виконання Середньострокового плану дій, формуванням та/або реалізації державної політики у сфері:
- фізичної і економічної доступності ефективних, якісних та безпечних лікарських засобів;
- раціонального призначення, відпуску та застосування лікарських засобів;
- оптимізації процесу закупівлі та відшкодування вартості лікарських засобів за бюджетні кошти та їх розподілу між закладами охорони здоров’я;
- посилення цінової конкуренції лікарських засобів задля підвищення рівня їх доступності для населення;
- запровадження дієвої системи державного регулювання цін на лікарські засоби, які закуповуються або відшкодовуються за бюджетні (державні) кошти;
- підвищення інвестиційної привабливості фармацевтичного ринку України;
- оцінки ефективності, безпеки та якості лікарських засобів, які пропонуються до застосування в медичній практиці;
- процедур виведення на ринок та контролю за обігом лікарських засобів, а саме вимог до виробництва лікарських засобів, державної реєстрації та перереєстрації, контролю за ввезенням на територію України, державного контролю якості лікарських засобів, що перебувають в обігу;
- технічного регулювання обігу медичних та косметичних виробів;
• визначення кола ключових заінтересованих осіб, що є об’єктами впливу політики МОЗ у сфері компетенції Директорату, проведення консультації, організація та скликання нарад з питань, що належать до його компетенції;
• забезпечення здійснення консультацій із заінтересованими сторонами щодо визначення проблем у сфері компетенції Директорату, з метою їх залучення до процесу формування державної політики;
• підготовка та надання на розгляд керівництву МОЗ аналітичних матеріалів, пропозицій щодо шляхів вирішення проблем у сфері компетенції Директорату, зокрема щодо альтернативних варіантів розв’язання виявлених проблем, на основі проведеної оцінки та визначення переваг та ризиків;
• підготовка та надання на розгляд керівництву МОЗ пропозицій щодо стратегічного планування діяльності МОЗ у сфері компетенції Директорату;
• здійснення аналізу нормативно-правих актів у сфері компетенції Директорату з метою виявлення прогалин та неузгодженостей, узагальнення практики застосування законодавства, розроблення пропозиції щодо його вдосконалення;
• організація проведення фінансово-економічних розрахунків обсягу фінансових та матеріальних витрат, необхідних для забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері компетенції Директорату, визначення джерела покриття можливих втрат доходів або додаткових видатків державного бюджету;
• забезпечення адаптації законодавства у відповідній сфері компетенції Директорату до законодавства ЕС;
• інше, визначене Положенням про Фармацевтичний директорат.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

19092017 4 Docx


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково


Умови оплати праці

посадовий оклад – 9 570 грн.; надбавка за виконання особливо важливої роботи – 40 000 – 50 000 грн.; надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу; надбавка за ранг державного службовця – 500 – 800 грн.; інші виплати, премії – у разі встановлення

Рівень заробітної плати

50070 грн.


Категорія посади

Б


Статус вакансії

Опублікована


01021, м. Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7 

 
Івашина Іванна Вікторівна 
+38-(044)-200-0789 
[email protected] 

12.10.2017 10:09 
 м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 
06.10.2017 

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Джерело: career.gov.ua.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель