Генеральний директор Директорату захисту прав дітей

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Міністерство соціальної політики України
Директорат захисту прав дітей

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
Вільне володіння державною мовою

Посадові обов’язки

1) здійснює керівництво роботою Директорату, основними завданнями якого є:

- формування державної політики на основі постійного аналізу стану справ у сфері забезпечення захисту прав дітей, створення та розвитку альтернативних форм виховання та підтримки дітей, усиновлення дітей, реформування системи інституційного догляду та виховання дітей, забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (надалі – у сфері компетенції Директорату), вироблення альтернативних варіантів розв’язання існуючих проблем;
-здійснення моніторингу та оцінювання результатів реалізації державної політики у сфері компетенції Директорату розроблення пропозицій щодо її продовження або коригування;
- забезпечення нормативно-правового регулювання у сфері компетенції Директорату;
2) організовує та забезпечує виконання Директоратом завдань та функцій, визначених у Положенні про Директорат захисту прав дітей:
- здійснює постійний аналіз стану справ у сфері компетенції Директорату, аспекти, аналізує існуючі та виявляє нові проблеми у сфері компетенції Директорату на основі дослідження статистичних даних, звернень державних органів та органів місцевого самоврядування, звернень громадян, інших джерел інформації;
- формує пропозиції щодо альтернативних варіантів розв’язання виявлених проблем, здійснює оцінку їх переваг та ризиків, враховуючи сучасні європейські стандарти захисту прав дітей та міжнародний досвід;
- проводить консультації із заінтересованими сторонами з метою залучення їх до процесу формування державної політики у сфері компетенції Директорату, вивчає, узагальнює і враховує результати таких консультацій під час аналізу стану справ у цих сферах та визначає альтернативні варіанти розв’язання існуючих проблем;
- забезпечує здійснення фахових комунікацій в межах компетенції;
- розробляє пропозиції щодо формування державної політики за результатами проведеного аналізу стану справ у сфері компетенції Директорату: з питань усиновлення, створення та розвитку альтернативних форм виховання дітей, розвитку форм сімейного виховання (опіка, піклування, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу), підтримка дітей, розлучених з сім’єю, та тих, які потребують тимчасового захисту, з питань функціонування закладів соціального захисту дітей (центрів соціально-психологічної реабілітації дітей, притулків для дітей, інших закладів), реформування системи інституційного догляду та виховання дітей, забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, узгодження інтересів, цілей та шляхів розв’язання існуючих проблем, готує відповідні проекти документів державної політики, аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали та подає їх на розгляд керівництва Міністерства;
- розвиває спільні між-секторальні ініціативи в рамках Міністерства, з іншими центральними органами виконавчої влади у сфері компетенції Директорату;
- здійснює аналіз нормативно-правових актів у сфері компетенції Директорату з метою виявлення прогалин та неузгодженостей, узагальнює практику застосування законодавства, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення та готує відповідні проекти законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, актів Міністерства;
- забезпечує узгодженість проектів документів державної політики та проектів актів законодавства, що ним розробляються, з цілями та пріоритетами, визначеними Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, планами пріоритетних дій Уряду, іншими документами державної політики, зобов’язаннями України в рамках Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) іншими міжнародними зобов’язаннями України;
- здійснює моніторинг та оцінювання результатів державної політики у сфері компетенції Директорату за визначеними показниками досягнення поставлених цілей, готує пропозиції щодо продовження або коригування державної політики;
- підтримує розвиток партнерських відносин в межах виконання завдань у сфері компетенції Директорату між сторонами соціального діалогу, заінтересованими особами для розвитку потенціалу галузі та досягнення соціального та економічного результату;
- бере участь у заходах з інформування громадськості щодо засад державної політики Міністерства, готує методичні рекомендації та надає необхідні роз’яснення у межах компетенції Директорату;
- здійснює заходи в межах компетенції щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу відповідно до зобов’язань України в рамках Угоди про асоціацію, вивчає європейський досвід у сфері компетенції Директорату.
Бере участь у здійсненні моніторингу виконання центральними та місцевими органами виконавчої влади Конвенції ООН про права дитини та факультативних протоколів до неї, в підготовці доповідей України про стан реалізації їх положень, у тому числі щорічної державної доповіді про становище дітей в Україні; – висловлює в межах компетенції позицію щодо проектів документів державної політики та актів законодавства, що готуються іншими структурними підрозділами апарату Міністерства або іншими державними органами та подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, а також законопроектів, які подаються на розгляд Верховної Ради України, іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи. Готує зауваження і пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президентові України;
- здійснює заходи щодо розвитку інформаційної інфраструктури, цифрових технологій, електронного урядування у сфері компетенції Директорату;
- проводить фінансово-економічні розрахунки щодо обсягу фінансових та матеріальних витрат, необхідних для забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері компетенції Директорату, визначає джерела можливих витрат доходів або додаткових видатків державного бюджету;
- бере участь у межах компетенції у процесі стратегічного планування, готує пропозиції до планів пріоритетних дій Уряду та планів діяльності Міністерства; – бере участь у бюджетному процесі на рівні Міністерства з метою забезпечення ефективного використання бюджетних коштів у межах компетенції Директорату;
- здійснює координацію залучення, надання та використання міжнародної фінансової допомоги у сфері компетенції Директорату;
- забезпечує встановлений чинним законодавством України порядок роботи з документами;
- розподіляє обов’язки між працівниками Директорату.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

20 09 2017 2 Doc


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково


Умови оплати праці

посадовий оклад – 9 570 грн; надбавка за виконання особливо важливої роботи – 40 000 – 50 000 грн; надбавка за ранг державного службовця – 500 – 800 грн; надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу; інші виплати, премії – у разі встановлення

Рівень заробітної плати: 50070 грн.


Категорія посади: Б

Контакти відповідальної особи: 

Георгіца Анна Романівна
+38-(044)-246-7509
[email protected]

13.10.2017 10:09
м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
10.10.2017 

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель