Head of Gladpet (соціальний проект Netpeak Group по допомозі безпритульним тваринам)

ЗАВЕРШЕНО

Додано:
Glad Pet

тренінг вебінар
Head of Gladpet (соціальний проект Netpeak Group по допомозі безпритульним тваринам)

Привіт!

Ми в пошуку досвідченого керівника, який буде відповідати за ефективність та результативність GladPet, включаючи досягнення поставлених цілей проєктів. Наш майбутній Head of Gladpet — людина, яка прагне змінювати своєю роботою навколишній світ та будувати організацію яка буде приносити суспільну користь в сфері допомоги тваринам.

Що крутого в пропозиції:

  • Можливість впливати на соціальні зміни. Завдяки платформі тисячи тваринок знайшли свій дім.
  • Можливість працювати з міжнародними донорами.
  • GladPet працює в рамках групи компаній Netpeak Group, тому у нас немає проблем з затримкою траншів, легше отримувати інвестиції, завжди вчасно здійснюються всі виплати.

Що ми шукаємо в тобі:

Soft skills:

  • Ти чіткий(а) і організований(а). НІКОЛИ нічого не забуваєш, щоб не забути — записуєш.
  • Ти можеш легко створити Google Sheets/Excel таблицю, зрозуміло і чітко її оформити. І використати нескладні формули для підрахунків.
  • Ти постійно створюєш план чи порівняльну таблицю під робочі задачі та звичайні життєві ситуації: оренда/купівля житла чи авто, ремонт, організація власного весілля чи іншого свята, поїздка, купівля техніки.
  • Відповідальність, чіткість, системність, дотошність.
  • Проактивна позиція.

Hard skills:

  • Досвід на керівній посаді від 1 року.
  • Доведене вміння getting things done — можеш показати досвід ’початку проекту → досягнення успішних результатів →’ на кількох місцях роботи.
  • Високі оцінки від попередніх керівників.
  • Досвід керування командою від 5 людей: організація і планування роботи команди, постановка цілей за проектами та індивідуально, навчання і розвиток спеціалістів у команді.
  • Вміння приймати рішення, покладаючись на дані дашбордів, статистики, аналітики тощо.
  • Вміння формувати такі цілі та KPI команді, щоб чітко відстежувати ефективність кожного співробітника та бізнесу загалом.
  • Звичка постійно приводити аудити, впроваджувати нове та покращувати наявне.

Буде плюсом:

  • Практичний досвід реалізації соціальних проектів.
  • Досвід участі у фандрейзингу (як успішний, так і ні).‍

Задачі на позиції:

  1. Розвиток проєктів та підпроєктів GladPet, аналіз та коригування внутрішніх процесів, їх оптимізація.
  2. Керування бюджетом та фінансовими показниками проєктів, досягнення компанією планових показників зростання;
  3. Взаємодія з back-office: HR, фінансовий департамент (внутр. інф-я: рекрутинг, звільнення, виплати ЗП, проведення платежів, оцінка персоналу тощо).
  4. Проведення персональних зустрічей з іншими менеджерами та керівниками по напрямкам.
  5. Допомога в розробці та запуску нових продуктів/послуг/активностей.
  6. Організація процессів, які сприятимуть досягненню поставлених цілей Краудфандингу Моє Місто та GladPet.
  7. Систематизація практик, узгодження та оновлення регламентів, мануалів, правил.
  8. Вибірковий контроль працівників, оцінка їхньої роботи, підготовка кадрового резерву.
  9. Розбір конфліктних ситуацій з подальшим налаштуванням процесів щодо їх запобігання.

Ми пропонуємо:

Як Netpeak Group може бути корисною тобі?

Нижче зібрали плюшки для менеджменту Netpeak Group:

1. Сильний рекрутинг. Netpeak Recruitment — компанія у складі Netpeak Core, сьогодні там працюють 4 команди та 31 рекрутер. У компанії налагоджені процеси і постійно триває робота над якістю прийнятих кандидатів. Ось так, наприклад, виглядає фрагмент звіту, який реквестери отримують від команд з найму: img.netpeak.net/slavin/1DMG4Y.png Приклад воронки за кандидатами: img.netpeak.ua/olivka/1675863006389.png

2. Операційна платформа і Netpeak Core: коротко кажучи, Netpeak Core — операційна платформа — те, що дає змогу кожному CEO всередині Netpeak Group зосередитися на ключових проблемах зростання бізнесу та не витрачати час на організаційні питання. У списку послуг Netpeak Core 320 пунктів, тому виділимо лише основні напрямки:

  1. HR (онбординг і оффбординг, навчання, моніторинг плинності (ризиків звільнення співробітників), оцінювання ефективності та організація програми перегляду зарплати, доопрацювання соцпакета).
  2. Системні адміністратори (всі питання з технікою співробітників, офісною технікою та оплатою сервісів).
  3. Офіс-менеджери та помічники (вирішити офісні питання, організувати відрядження, знайти постачальника, відправити документи контрагенту. До слова, у нас є офіси в Одесі, Харкові, Черкасах і можливість працювати в блекаут-захищених офісах у всіх великих містах України).
  4. Юристи. Зробити договір, NDA, проаналізувати законодавство, зареєструвати торгову марку, узгодити договір з постачальником.

3. Культурне середовище:

  • У групі 40+ чатів-ком’юніті за професійними та особистими інтересами: від чату геймерів до чату батьків, — і виділений ком’юніті-менеджер.
  • У нас є група психологів і коучів. Наприклад, психолог і коуч Сергій Саута, який проводить регулярні зустрічі, збори, групові заняття та курси. Також у нас є і корпоративний психолог, який будує систему психологічної самопідтримки.
  • Фішки, які створюють душу компанії: тімбілдінги (зараз, в основному, онлайн), власний конструктор мемів — мемогенератор.
  • Доступ до популярних хмарних сервісів групи зі знижкою. Компанії всередині групи можуть використовувати інструмент для пошукового маркетингу Serpstat, платформу колтрекінгу та наскрізної аналітики Ringostat, платформу SEO-аналітики Netpeak Software, хмарну LMS Academy Ocean. Усе для будівництва бізнесу і все можна отримати зі значною знижкою.
  • Постійний обмін знаннями та компетенціями. Завдяки групі компаній, у нас завжди є доступ до крутих спеців: наприклад, якщо маркетологи агентства щось не знають, то точно знають маркетологи інших компаній групи.
  • У нас є безліч мануалів, напрацьованих процесів, правил, своя база знань і процесів, що дасть змогу не вигадувати майже нічого, оскільки все вже прописано і відпрацьовано.

4. А також:

  1. Фіксовану ставку за підсумками співбесіди та бонуси за досягнення цілей.
  2. Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день з 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00.
  3. Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса).
  4. Оплачувана відпустка (24 дні), лікарняні.
  5. Індивідуальну та групову роботу з корпоративним психологом.
  6. Оплачувану відпустку 18 робочих днів, 5 оплачуваних лікарняних на рік та 11 державних вихідних.
  7. Можливість використання корпоративного бота, що поєднує в собі найпотужніший штучний інтелект, котрий доступний зараз.
  8. Можливість навчання та розвитку: досвід та підтримку наших співробітників, допомогу в професійній адаптації та навчання куратора протягом усього випробувального терміну.
  9. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, у тому числі знижки на курси англійської.
  10. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій.
  11. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
  12. Корпоративні заходи та розваги.

Ще важливо:

Давай познайомимо тебе з досягненнями на сьогоднішній день:

З початку повномасштабної війни наша команда допомогла в прилаштуванні 1663 тваринок, розміщених на gladpet.org, почали працювати в гуманітарному напрямку та запустили 3 проєкти по допомозі тваринам:

  • безкоштовні ветеринарні онлайн-консультації по всій Україні. Вже проведено 2324 консультації на яких 2083 тварини отримали допомогу.
  • безкоштовні стерилізації для безхатніх тварин в Одесі. Процедура проведена 150 тваринкам.
  • адресна допомога тваринам у прифронтових, окупованих та деокупованих територіях. 612 тварин сумарно отримали допомогу на 1135 кг корму.

Спільно з волонтерами, партнерами та благодійниками змогли надати допомогу 42 204 тваринам України:

  • 95 806 кг корму;
  • 3139 упаковку ветеринарних препаратів;
  • 1157 кг наповнювача.

З нашою діяльністю можна ознайомитися на сайті та у річному звіті за 2022 рік gladpet.org/…​cs/annual_report_2022.pdf

Які етапи відбору?

  • 1-й етап: співбесіда з рекрутером.
  • 2-й етап: інтерв’ю з СЕО проектів «Моє Місто» та GladPet.
  • 3-й етап: знайомство з СОО Netpeak Group.
  • 4-й етап: job offer!

Поскоріше надсилай своє резюме і давай покращувати життя тваринок разом!


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад