Харківська школа архітектури оголошує конкурс на посаду маркетолога/ині з розвитку
ЗАВЕРШЕНО
Харківська школа архітектури оголошує конкурс на посаду маркетолога/ині з розвитку
ХША активно розвивається та потребує фахівця/фахівчиню, який/яка допоможе нам вибудувати маркетингову стратегію, привернути увагу до школи абітурієнтів та їхніх батьків, зробити школу більш впізнаваною поза професійним архітектурним і мистецьким середовищем.
Якщо ти молодий і активний, повний ідей і бажання вирішувати складні та креативні завдання, запрошуємо до нашої команди
Місце роботи: Харків
Умови роботи: повна зайнятість (пів дня, або 5-6 год)
Обов’язки:
- Дослідження ринку освітніх послуг і формування пропозицій
- Дослідження існуючого стану школи на ринку і попередньої стратегії
- Розробка маркетингової стратегії, маркетингове планування і бюджетування
- Розробка та реалізація маркетингових заходів щодо просування освітньої програми школи і власного бренду на ринку
- Розробка програм лояльності, знижок, а також аналіз їх ефективності
- Планування і бюджетування рекрутингової та рекламної компаній (спільно з рекрутером і комунікаційним менеджером)
- Аналіз ефективності рекламних і рекрутингових компаній
- Постійний моніторинг стратегії і миттєве реагування на необхідність її змін
- Розробка контенту, продуктової лінійки, РОВ-матеріалів
- Співпраця з комунікаційним менеджером та смм-ником для створення відповідного контенту в соціальних мережах для промування школи і збільшення кількості зацікавлених абітурієнтів
- Розробка PR активностей разом з командою відділу розвитку для успішної реалізації маркетингової стратегії
- Взаємодія зі всією командою відділу розвитку. Вибудовування зв’язків між всіма членами команди (комунікаційний та смм-менеджер, рекрутер, фандрейзер) для ефективної реалізації маркетингової стратегії
- Аналіз ефективності проведених активностей
Що ми очікуємо від нашого кандидата :
- Самостійності і фаховості
- Вища освіта та досвід роботи в маркетингу від 3 років (в сфері освіти буде великою перевагою)
- Володіння методами маркетингового аналізу (аналіз частки ринку, конкурентний аналіз, прайс аналіз) та знання рекламних інструментів (Facebook и Google Ads, Google Analytics)
- Менеджерські здібності
- Досвід проведення презентацій
- Високі комунікативні навички
- Високий рівень володіння українською та англійською мовами
- Аналітичні здібності
- Вміння генерувати ідеї, вміння швидко реагувати на зміни та пропонувати якісні рішення
Пропозиція:
- гідна оплата праці
- комфортні умови праці
- дружний колектив
- можливості особистого та професійного розвитку, перспективи росту в команді
Надсилати:
- Резюме
- Мотиваційний лист з коротким описом як ви бачите маркетингову стратегію школи
на е-мейл школи [email protected]. В темі листа зазначити Вакансія маркетолог