GoGlobal шукає операційного/у директора/ку
ЗАВЕРШЕНО
GoGlobal шукає операційного директора, який/а взяв би на себе:
– управління внутрішніми операційними процесами всіх напрямків діяльності організації;
– забезпечення своєчасного виконання термінів щодо зобов’язань перед донорами та партнерами;
– планування найму необхідного числа співробітників для виконання планів проєктів;
– розрахунок витрат на персонал, в тому числі і фінансових коштів;
– аналіз поточних процесів та системний підхід, здатний підвищити їх ефективність;
– оптимізація операційної діяльності на різних етапах;
– забезпечення наявності та контроль за надходженнями всіх необхідних ресурсів для ведення операційної діяльності;
– підбір та укладання угод з працівниками, партнерами та замовниками;
– складання операційного плану організації; управління та контроль його виконання;
Яким він/вона має бути:
– мати не менше 3 років управлінського досвіду на керівних посадах публічного / комерційного / громадського сектору;
– вести проекти, проектні групи та управляти програмами;
– вміти створювати команди;
– уміти та хотіти адмініструвати освітні продукти;
– знати, як працювати з урядом, міжнародними організаціями та ЗМІ;
– вільно писати та розмовляти українською та англійською.
Є перевагою, якщо ви:
– знаєтесь на фандрейзинговій діяльності;
– маєте ступінь MBA ;
– маєте професійні зв’язки з освітніми інституціями, в органах державної влади;
– володієте коучинговими / фасилітаційними інструментами роботи з командою;
– розумієте важливість освіти для розвитку країни.
Що пропонуємо:
– дружню і потужну команду;
– світлий і просторий офіс;
– гнучкий графік роботи за потребою (віддалено в тому числі);
– драйвові проєкти та цікаві ініціативи.
CV, мотиваційний лист та рекомендаційний лист з поміткою «Операційний директор» надсилайте на пошту [email protected]. Обов’язково вкажіть назву вакансії в темі листа і резюме.
GoGlobal – освітня фундація, яка ініціює, пілотує та масштабує проєкти в освітній сфері. Налічує спільноту з близько 3 000 шкіл і вчителів та 160 000 дітей, які брали участь у наших програмах.