Форум НДО в Україні шукає бухгалтера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO Forum Ukraine

Форум НДО в Україні
Форум НДО в Україні шукає бухгалтера

Форум НДО в Україні заснований усередині 2014 року задля координації, збільшення інституційної спроможності, адвокаційної діяльності і розповсюдження інформації для і серед неурядових організацій, що працюють над подоланням наслідків гуманітарної кризи в Україні. На даний момент об’єднує майже 40 міжнародних, національних та регіональних НДО.

Нещодавній репортаж “Громадського простору” про нашу роботу і прекрасну половину команди читайте тут.

Зараз до своєї команди ми шукаємо 5 нових професіоналів з великими амбіціями, значним досвідом або неймовірним бажанням працювати в громадському секторі, високим рівнем наполегливості, самостійності і відповідальності. Далі – опис посади та наших очікувань на англійській мові.

 

POSITION GENERAL INFORMATION

  • Position: Accountant
  • Based in: Kyiv
  • Starting date: 10 May 2017
  • Duration: 6 months with possible extention

General guidance

Under the overall supervision of the Director of Ukraine NGO Forum and Finance/HR/Admin Manager, Accountant is in charge of organization’s accounting, payment processing and tax reporting

RESPONSIBILITIES & MAIN TASKS

  • Perform professional accounting functions for the organization according to Ukrainian legislation
  • Prepare payment vouchers and review all supporting documentation according to Ukraine NGO Forum’s Payment procedure and Financial Policy
  • Prepare payrolls, calculate payroll taxes and submit monthly and quarterly tax reports to tax authorities through M.E.Doc
  • Calculate taxes for civil agreements and report them to tax authorities
  • Maintain and reconcile financial ledgers and records, prepare financial statements and reports, research and resolve discrepancies
  • Reconcile Ukraine NGO Forum’s bank statements with 1C accounting system’s records on monthly basis
  • Perform duties of cashier and be responsible for safe upkeep, disbursement of cash and the maintenance of an up-to-date records of cash flow in the office
  • Ensure proper authorization for all disbursal of expenditures
  • Remit payments of approved payment vouchers in a timely manner
  • Assist in preparation of year-end closings, accompanying financial reports and project/annual audits
  • Maintain and track fixed assets inventory control records of the organization
  • Manage financial hard-copy and electronic documentation systems
  • Comply with Ukrainian legislation and donor policies and procedures
  • Perform other duties as assigned

QUALIFICATIONS

  • Education Degree:  University degree in Accounting and Finance
  • Language Skills: advanced level of Ukrainian and Russian and intermediate level of English
  • Work experience: Minimum 3-5 years of experience as a Chief Accountant in non-profit organizations
  • Computer skills: Excellent knowledge of Excel, Word, Outlook and accounting software 1C.8.2 (for non-profit organizations)
  • Other:

– Ability to manage priorities, daily difficulties, stress and pressure
– Reliable, rigorous and well organized

HOW TO APPLY?

Interested candidates should submit their CV and cover letter including at least 2 reference contacts.

Applications should be sent before May, 15 th, 2017 to: [email protected]

The position must be clearly indicated on the application. Only candidates who meet the selection criteria will be contacted.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад