Фонд “Євразія” шукає Бізнес аналітика_иню

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Eurasia Foundation

EF_logo-horizontal-a
Фонд “Євразія” шукає Бізнес аналітика_иню

 ДЕТАЛІ

Проект: Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS

Посада: Бізнес аналітик/ Бізнес аналіткиня

Місце роботи: Київ, Україна

Тип роботи: Річний контракт, офіційне працевлаштування, повна зайнятість, гібридний режим

ДОВІДКА

Фонд Євразія (ФЄ), міжнародна організація, розташована в США, що сприяє реформі ефективного врядування та розвитку громадянського суспільства, оголошує конкурс на посаду Бізнес аналітик для проекту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах” (TAPAS), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та  агентством з міжнародного розвитку Великої Британії (UKaid).

Метою проекту TAPAS є надання фінансової підтримки громадянам України та Уряду України для зменшення або усунення корупції у ключових органах та службах державного управління, а також зміцнення довіри українців до свого уряду на основі продемонстрованої прозорості, підзвітності та покращення якості послуг. Діяльність зосереджена на трьох напрямках: 1) широкомасштабне використання електронних закупівель в Україні; 2) ефективна програма відкритих даних; 3) прозорі та ефективні державні послуги у формі електронних сервісів. Більше про діяльність TAPAS: www.tapas.org.ua

Детальний опис обов’язків та кваліфікаційні вимоги до кандидата далі англійською.

DUTIES 

  • Analyze existing business processes of public services being provided for citizens and businesses; 
  • Analyze current legislation regulating the provision of public services for citizens and businesses;
  • Partner with stakeholders of public service to define their needs;
  • Conduct regular meetings with stakeholders to gather the software requirements for products/information systems;
  • Develop optimized and simplified business processes for new eServices; 
  • Model interfaces and interactive forms for new eServices; 
  • Develop technical requirements, specifications and terms of reference for software products (new eServices to be developed); 
  • Work with 3rd party software development companies to digitize state services and provide them with regular feedback on technical questions and best digitalization solutions; 
  • Work closely with designers in prototyping the system for the purpose of enhancing visual processes, operations, and workflow; 
  • Perform user acceptance testing;
  • Present program activities and results to the stakeholder;  
  • Develop and maintain end-user documentation and manuals;
  • Develop and regularly update projects profiles on the Confluence web-management tool (descriptions of the projects, their purpose, estimated outcomes, activities involved and total operating cost);
  • Support the legal specialists in development of legislative acts regulating the provision of public eServices;
  • Monitor and report on implementation of eServices after their launch (gather statistics, maintain statistics database and support Sr. eServices Program Officer with consistent reporting);
  • Other duties as assigned. 

 QUALIFICATIONS 

  • Master’s Degree in Management, IT, Economics, other related field; A combination of relevant academic qualifications and experience in eServices implementation may be accepted in lieu of advanced university degree; 
  • At least 3 (three) years of respective work experience; 
  • Proven experience of software development of services, products and data exchange technologies;
  • Experience in writing technical requirements and specifications for IT products;
  • Knowledge of BPMN and UML notations – mandatory;
  • Professional skills of working with JIRA/Confluence and other online project management tools – mandatory; 
  • Experience using interfaces modeling solutions (Axure, Figma); 
  • Experience in business processes modeling (Cawemo);
  • Demonstrated knowledge of the main eServices stakeholders;
  • Excellent organizational skills and attention to details; 
  • Native Ukrainian required; English writing and spoken proficiency required. 

 APPLY

Please apply via EF career platform: https://www.eurasia.org/careers/9200533361583_1/

Resume and Cover Letter are required as attached documents alongside the application form.

Application deadline: May 26th, 2023. Only shortlisted candidates will be contacted.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад