Фінансовий/а менеджер/ка Центру «Розвиток КСВ»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tender_CSR

Vacancy вакансія dfrfycsz(7)
Фінансовий/а менеджер/ка Центру «Розвиток КСВ»

Основні обов’язки: 

Бухгалтерський облік та звітність:

  • Контроль бухгалтерських проведень у програмі 1-С
  • Облік ПДВ
  • Об’єднана квартальна звітність, декларація по ПДВ, річна фінансова та податкова звітність;
  • Підготування організації до аудиту фінансової звітності.

Бюджетування 

  • Формування та підготовка бюджетів проєктів 
  • Підготовка консолідованого бюджету доходів і витрат організації 
  • Перегляд та контроль виконання консолідованого та проєктних бюджетів організації 

Звітування 

  • Підготовка фінансових звітів про використання коштів за проєктами відповідно до договорів із донорами  
  • Надання додаткової інформації щодо використання коштів відповідно до договорів з донорами (за запитом представників донорів) 
  • Підготовка фінансової квартальної звітності про використання коштів згідно консолідованого бюджету 

Фінансове управління 

  • Здійснення управлінського обліку коштів за проєктами та загальної діяльності організації 
  • Підготовка запитів на кошти згідно з графіком виконання проєктів 
  • Аналіз витрат та контроль за використанням фінансових ресурсів організації 
  • Надання аудиторам необхідної інформації в межах своїх повноважень 
  • Проведення звірки у відповідності до затверджених процедур: залишків коштів за проєктами на рахунках, даних БО та УО 
  • Супровід укладання грантових угод  
  • Збір, планування, затвердження та контроль виплат згідно з затвердженими бюджетами 

Кваліфікаційні вимоги: 

  • Вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерський облік та аудит) 
  • Досвід роботи на посаді Головного бухгалтера/фінансового менеджера в неприбутковій організації не менше 5-х років з обслуговуванням проєктів, що фінансуються у тому числі міжнародними донорами. Вітається досвід роботи в міжнародних структурах; 
  • Знання програм 1-С, Медок, Вчасно
  • Досвід звітування по грантам міжнародної технічної допомоги та проходження аудитів за міжнародними стандартами; 
  • Знання бухгалтерського обліку у неприбуткових організаціях;
  • Знання податкового законодавства України, профільного законодавства для громадських та благодійних організацій;
  • Знання стандартів ПСБО та інших законодавчих актів, на підставі яких здійснюється бухгалтерський облік
  • Досвід роботи у програмах MS Word, Excel, Outlook, BAS Бухгалтерія, “Вчасно” 
  • Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate та вище. 
  • Реєстрація фізичною особою-підприємцем зі статусом платника єдиного податку (ІІІ група).

Знання, навички та особисті якості:   

  • Прискіпливість до деталей 
  • Ініціативність, комунікабельність, відповідальність та уважність до роботи  
  • Не боятися амбіційних задач  
  • Прагнення навчитися новому та розвиватися.   

Що пропонуємо?  

  • конкурентний рівень заробітної плати за результатами співбесіди  
  • повний робочий день  
  • п’ятиденний робочий тиждень  
  • гібридний графік ( в офісі та дистанційно).

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте резюме на пошту: [email protected].   

Дедлайн–  30 березня 2023 року включно.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Communications Manager for USAID Cybersecurity for Critical Infrastructure in Ukraine Activity

Водій/ка (короткострокова позиція) / Driver (short-term)

Фахівець/чиня із захисту, гендерних питань та інклюзії

Міжнародний/а Консультант/ка (Оцінка Аналізу та Звітності) / International Consultant (Assessment Analysis & Reporting)

Регіональний/а менеджер/ка

Конкурс на вакансію Асистент/ка координатора проєкту