Фінансовий/ва менеджер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(1) prostirjob
Фінансовий/ва менеджер/ка

Відкрита вакансія: Фінансовий/а менеджер/ка. Запрошуємо до співпраці!

Шукаємо у нашу велику родину HealthRight Inernational (Право на здоров’я) в Україні та МБФ “Українська фундація громадського здоров’я колег та колежанок!

Оголошуємо конкурс на посаду Фінансовий/а менеджер/ка (надавача послуг).

Фінансовий менеджер/ка проєкту МБФ «Українська фундація громадського здоровʼя» відповідає за реалізацію проєкту, представлення моделі соціальної квартири на національному та регіональному рівнях, налагодження співпраці з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з іншими партнерами і їх мережування. Координує реалізацію проєкту, забезпечує виконання Робочого плану проєкту, цілей проєкту, індикаторів та якості надання соціально-психологічних послуг соціальними квартирами та мобільними бригадами.

Ціль проєкту: покращення фізичного та психічного здоров’я внутрішньо переміщених осіб, репатріантів та вразливого місцевого населення, постраждалого від війни у Дніпропетровській, Херсонській, Харківській, Миколаївській, Полтавській та Запорізькій областях України, шляхом забезпечення справедливого доступу до базових послуг з охорони здоров’я.

Термін реалізації проєкту: вересень 2024  року – червень 2026 року.

Місце надання послуг: м. Київ, вул. Євгена Чикаленка, 45/2, відрядження по Україні та закордоном.

Зайнятість: 60% (часткова).

Основні завдання:

  • Організація виконання, контроль за виконанням і перегляд бюджетів проєкту організації у співпраці з програмним менеджером;
  • Можливість бюджетування нових проєктів і підготовка супроводжувальної документації для подачі на грантові заявки;
  • Фінансове планування та облік витрат проєктів організації;
  • Проведення звірок і підготовка розрахункових таблиць у межах проєктів організації;
  • Підготовка первинної документації згідно з вимогами донорів та законодавством України;
  • Підготовка фінансової звітності відповідно до вимог донора та організації;
  • Здійснення нагляду за щоденними фінансовими операціями за контрактом, які включають управління грошовими потоками, облік робочого часу, звітування перед донором щодо фінансових аспектів проекту та щоденний моніторинг зобов’язань, бюджетів та витрат;
  • Забезпечення безперервної ліквідності проєкту;
  • Дослідження та визначення нових шляхів досягнення ефективності проєкту;
  • Контроль за відповідністю змісту та форми первинних бухгалтерських документів вимогам діючого законодавства України та змісту відповідної господарської операції;
  • Контроль за дотриманням правил та політик щодо закупівель, відповідно до Посібника із закупівель організації;
  • Супровід аудиторських та моніторингових перевірок.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (бакалавр/ магістр) у сфері економіки, фінансів, бухгалтерського обліку або менеджменту;
  • Досвід роботи в міжнародних та/або українських організаціях (державних чи громадських) на посаді фінансового менеджера не менше 3 років;
  • Бездоганне володіння українською мовою (як письмовою, так й усною) та усною англійською є важливою кваліфікацією для посади.
  • Законодавство про бухгалтерський облік , податкове , фінансове, цивільне і трудове законодавство;
  • Повинен знати постанови, розпорядження, накази та інші керівні, методичні та нормативні матеріали фінансових і контрольно-ревізійних органів з питань організації та ведення
  • Бухгалтерського обліку, а також що стосуються фінансово-господарської діяльності підприємства;
  • Повинен знати порядок оформлення операцій і організацію документообігу в неприбуткових організаціях;
  • Повинен знати форми і порядок відображення фінансових розрахунків в неприбуткових організаціях;
  • Бездоганно володіти методами економічного аналізу;
  • Особливості ведення фінансового обліку в неприбуткових організаціях.
  • Бездоганно володіти знаннями управління бухгалтерських систем і програмних додатків, включаючи: QuickBooks, BAS, MS Word, MS Excel та інші базові комп’ютерні програми, для виконання обліково-обчислювальних робіт та аналізу;
  • Володіти організаторськими здібностями, умінням працювати з людьми;
  • Проявляти ініціативу в роботі і почуття високої відповідальності за доручену ділянку роботи і доручені завдання;
  • Здатність до перспективного планування.

Якщо ви відповідаєте усім вищеперерахованим критеріям, надішліть резюме та мотиваційний лист з очікуваним рівнем винагороди англійською мовою на електронну пошту: [email protected]

Інформація про замовника послуг

Представництво HealthRight Inernational (Право на здоров’я) в Україні – міжнародна благодійна організація, яка працює у сфері громадського здоров’я та захисту прав людини з метою забезпечення доступу до медичних та соціальних послуг для вразливих верств населення.

Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійний фонд, заснований міжнародною організацією HealthRight International з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво важливої допомоги найбільш незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року і запроваджують моделі, спрямовані на профілактику соціального сирітства, ґендерно зумовленого насильства та ВІЛ, СНІД; сприяють розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації.

Рівні можливості роботи для всіх

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» та представництво HealthRight Inernational (Право на здоров’я) в Україні є організаціями рівних можливостей і не дискримінують кандидатів у своєму виборі на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.

Згідно внутрішніх процедур організації, співробітники та надавачі послуг організації мають пріоритетне право на участь в конкурсі на відкриті вакансії.

В процесі відбору кандидатів проводиться перевірка біографічних даних,
рекомендаційних листів і довідок (отриманих документів) кандидатів, етична поведінка кандидата є частиною щорічної атестації.


Останні публікації цього розділу:

Кейс-менеджерка/Фахівчиня із соціальної роботи

Вакансія: Expert Economist – Finance and Business Environment

Консультант/ка з Оцінки, Аналізу та Координації / Assessment, Analysis and Coordination Consultant

Тренер/ка, експерт/ка з етичної та травматично-інформованої комунікації (консультант/ка) / Trainer, Expert on Ethical and Trauma-Informed Communication (Consultant)

Молодший/а Асистент/ка Відділу Організації Відряджень та Логістики / Junior Travel and Administrative Assistant

Юридичний/а експерт/ка