Фінансовий/а директор/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(1) prostirjob
Фінансовий/а директор/ка

Міжнародна благодійна організація «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» запрошує приєднатися до команди кваліфікованого/у та досвідченого/у Фінансового/у директора/ку з досвідом роботи в благодійній неприбутковій організації

Як неурядова організація соціального розвитку ми підтримуємо дітей, позбавлених батьківського піклування, та сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, через надання послуг послуг з догляду, освіти, охорони здоров’я та надання екстреної допомоги, а також виступаємо за права дітей та молоді разом із іншими організаціями-партнерами. Наша організація є членом міжнародної федерації SOS Children’s Villages International (SOS Kinderdorf). Ми працюємо відповідно до конвенції ООН про права дитини та поширюємо її принципи. 

Побажання до кандидатів:

  • Вища освіта у сфері фінансів.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді або на інших керівних посадах у сфері фінансів від 5 років. Досвід роботи в благодійній сфері буде значною перевагою.
  • Знання міжнародних стандартів фінансового управління. Знання IFRS/ IAS.
  • Знання порядку і форм фінансових розрахунків, бухгалтерського обліку, необхідної звітності про фінансову діяльність організації, порядок і терміни її складання.
  • Успішний досвід бюджетування та планування.
  • Відмінні знання фінансового права, податкового законодавства та законодавства у сфері бухгалтерського обліку.
  • Розуміння особливостей роботи з інституційними донорами. 
  • Досвід управління фінансовими потоками.
  • Досвід управління командою.
  • Високий рівень аналітичних та комунікативних навичок.
  • Високий рівень володіння англійською мовою (усною та письмовою) не нижче рівня Intermediate, для регулярної комунікації з міжнародними колегами. 
  • Досвід підготовки фінансових звітів англійською мовою.
  • Знання пакету програм MS Office, особливо Excel.
  • Готовність працювати з великим обсягом роботи, інформації та фінансової звітності за рахунок різноманіття джерел надходження та призначення донорських коштів.

 Основні завдання та обов’язки:

  • Управління бюджетом та фінансовим плануванням організації. 
  • Взаємодія із національним, регіональним та міжнародним офісами організації з питань, що стосуються фінансового планування та звітності.
  • Моніторинг фінансової діяльності, аналіз ключових фінансових показників (освоєння бюджетних коштів, ліквідність, тощо), ризиків, підготовка звітності.
  • Забезпечення дотримання вимог бухгалтерського обліку з т.з. чинного законодавства України і міжнародної організації «СОС Дитячі Містечка».
  • Розробка та оновлення фінансових політик та процедур відповідно до чинного законодавства України та стандартів міжнародної організації.
  • Контроль розподілу донорських коштів у відповідності з міжнародними стандартами та керівними принципами.
  • Ведення переговорів з банками та іншими фінансовими установами.
  • Керування операційно-фінансовим департаментом та забезпечення дотримання фінансових стандартів.
  • Ведення фінансових операцій одночасно в кількох системах обліку (BAS, Microsoft Navision, D365). 
  • Забезпечення постійного планування всіх грошових потоків організації.
  • Підготовка запитів на переказ коштів до міжнародного офісу, донорів; контроль перерозподілу коштів.
  • Реалізація політики внутрішнього контролю організації.
  • Моніторинг відповідності, ефективності і результативності фінансових операцій і системи управління ризиками.
  • Активна участь у підготовці та написанні грантових проектів, аналіз фінансових планів та бюджетів, супроводження аудиту грантових проектів.
  • Забезпечення процесу проходження зовнішніх аудитів та реалізації аудиторських рекомендацій.
  • Підготовка річної фінансової звітності, тощо.

 Ми пропонуємо:

  • Цікаві та важливі завдання, насичені етичним сенсом, що спрямовані на допомогу дітям та сім’ям, які постраждали від війни.
  • Офіційне працевлаштування та соціальний пакет (медичне страхування, навчання, тощо)
  • Можливість професійного зростання та розвитку.
  • Роботу у великому дружньому колективі та міжнародному робочому середовищі.
  • Можливість міжнародних відряджень.
  • Гібридний формат роботи (поєднання роботи в офісі та дистанційно). Офіс на лівому та правому березі Києва.
  • Супервізійна психологічна підтримка.

Розглядаємо кандидатів з Києва або ж, з готовністю релокуватися до столиці.

Якщо ви готові взяти на себе відповідальність за фінансове управління організацією, маєте відповідний досвід та бажання працювати у благодійній сфері, надсилайте нам своє резюме: [email protected]

Будемо раді бачити Вас частиною нашої Команди! 

Ми детально розглядаємо всі резюме, які до нас надходять. Якщо ви не отримали від нас зворотного зв’язку протягом 14 днів, це означає, що ваше резюме вивчено й додано до кадрового резерву. При появі вакансії, яка буде відповідати вашим компетенціям, ми обов’язково зв’яжемося з вами. 

__________ 

МБО БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна робить все можливе, щоб у всіх видах діяльності, які ми здійснюємо, діти та молодь були в безпеці, їхні права були захищені, а до них ставилися з гідністю та повагою. У своїй діяльності ми дотримуємось принципу абсолютної нетерпимості до будь-якої форми насильства над дітьми, нехтування їхніми потребами та їхньої експлуатації. Тому, наш процес відбору співробітників передбачає перевірку даних кандидата та його ознайомлення із стандартами захисту дітей та молоді. Подаючи заявку, кандидат підтверджує своє розуміння даних процедур найму.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка