Фінансовий/а асистент/ка до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

офіс тренінг семінар
Фінансовий/а асистент/ка до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду фінансового/ї асистента/ки (Економіст з фінансової роботи Код 2441.2) в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН. 

Тип договору: трудовий договір
Термін договору: червень(липень) 2024-грудень 2024 року 

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також з вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість можливість допомогти сотням тисяч людей, які зараз потребують підтримки. Наша організація постійно зростає та додає в наше широке портфоліо нові проєкти як на всеукраїнському, так і на локальному рівні, які ми реалізуємо в партнерстві з міжнародними організаціями.

Більше про нас: https://sss-ua.org/

Обовʼязки:

  1. Підготовка даних для формування фінансової звітності.
  2. Підготовка щомісячних та фінальних фінансових звітів відповідно до вимог проєкту та донора.
  3. Контроль отримання первинної документації від постачальників та передачу постачальникам.
  4. Впорядкування та перевірка рахунків-фактур, актів виконаних робіт.
    складання актів передачі ТМЦ та списання.
  5. Інші завдання від фінансового менеджера

Повний обсяг посадових обов’язків буде наданий на запит кандидата

Вимоги до кваліфікації: 

  1. Вища освіта.
  2. Релевантний досвід роботи від 1 року.
  3. Досвід роботи в неприбуткових організаціях буде перевагою.
  4. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
  5. Відповідальність, проактивність, вміння дотримуватись дедлайнів

Резюме необхідно надіслати до 30 травня 2024 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – Фінансовий/а асистент/ка»)

Конкурс відбуватиметься у три етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу, третій етап – надання рекомендацій.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель