Фінансовий менеджер проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ»
ЗАВЕРШЕНО
Проєкт «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» запрошує до своєї команди фінансового менеджера на період з 01.04.2020 р. по 31.01.2021 р.
Проєкт «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» реалізується Баранівською міською радою, Інститутом громадянського суспільства та ПП «Галекс-Агро» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Термін реалізації проєкту: 1 лютого 2018 року – 31 січня 2021 року.
Більше інформації про проект на сайті: https://www.csi.org.ua/category/regrozv/csi_baranivka_youthdriven/
Перевага надаватиметься кандидатам, які проживають на території Баранівської ОТГ або Житомирської області.
Сфери відповідальності:
- фінансове планування проєкту;
- фінансовий контроль і забезпечення економічної безпеки;
- фінансова звітність;
- впровадження політик та процедур фінансового управління, контроль їх дотримання всіма членами команди проєкту;
- ведення витягу з обліку проєкту у гривнях і євро (опрацювання виписок, формування заявок на конвертації, ведення зведеного робочого файлу обліку (ексель), ведення меморіальних ордерів №3 (банк), 5 (договір ЦПХ), 6 (розрахунки з постачальниками й підрядниками) головної книги проєкту, формування первинних документів на оплату товарів робіт, послуг (акти ЦПХ, акти координаторів) надання документації на оплату Замовнику;
- внесення змін до річного плану закупівель, обслуговування електронного кабінету Замовника (БМР);
- формування плану закупівель на 2021 рік (за потреби);
- формування оголошень про закупівлю за вимогами європейського та українського законодавства (PRAG + ЗУ “Про публічні закупівлі”);
- розробка договорів на закупівлі та змін до них (вимоги європейського та національного законодавства), оприлюднення змін на електронному торгівельному майданчику е-тендер;
- внесення даних до щомісячної звітності М4EG (витрачено коштів у розрізі статей бюджету);
- підготовка фінального фінансового звіту;
- розробка угоди на аудит, підготовка до проведення аудиту;
- інші завдання, що пов’язані з розробкою бізнес-планів, калькуляцій та інших фінансово-економічних доробок.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіту в сфері економіки/обліку та аудиту/фінансів;
- досвід роботи на посаді бухгалтера чи фінансиста від 3-х років (досвід роботи в бюджетній установі, неприбуткових та міжнародних організаціях є перевагою);
- впевнений користувач ПК, пакетом програм Microsoft Office;
- знання діючого законодавства;
- володіння навичками ведення переговорів, підготовки презентацій та звітів (в т.ч. англійською мовою);
- уважність та відповідальність;
- англійська мова не нижче Intermediate.
Графік роботи: неповний робочий день (50% робочого часу)
Місце роботи: м. Баранівка
Зацікавлених осіб просимо надсилати свої резюме українською мовою до 17.04.2020 року включно із зазначенням очікуваної заробітної плати на електронну пошту [email protected], з темою листа «Фінансовий менеджер».
Контактна особа – Оксана Загорська
тел.: 067-410-82-58