Фінансовий менеджер проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
powerreform

вакансія
Фінансовий менеджер проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ»

Проєкт «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» запрошує до своєї команди фінансового менеджера на період з 01.04.2020 р. по 31.01.2021 р.

Проєкт «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» реалізується Баранівською міською радою, Інститутом громадянського суспільства та ПП «Галекс-Агро» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Термін реалізації проєкту: 1 лютого 2018 року – 31 січня 2021 року.

Більше інформації про проект на сайті: https://www.csi.org.ua/category/regrozv/csi_baranivka_youthdriven/ 

Перевага надаватиметься кандидатам, які проживають на території Баранівської ОТГ або Житомирської області.

Сфери відповідальності:

  • фінансове планування проєкту;
  • фінансовий контроль і забезпечення економічної безпеки;
  • фінансова звітність;
  • впровадження політик та процедур фінансового управління, контроль їх дотримання всіма членами команди проєкту;
  • ведення витягу з обліку проєкту у гривнях і євро (опрацювання виписок, формування заявок на конвертації, ведення зведеного робочого файлу обліку (ексель), ведення меморіальних ордерів №3 (банк), 5 (договір ЦПХ), 6 (розрахунки з постачальниками й підрядниками) головної книги проєкту, формування первинних документів на оплату товарів робіт, послуг (акти ЦПХ, акти координаторів) надання документації на оплату Замовнику;
  • внесення змін до річного плану закупівель, обслуговування електронного кабінету Замовника (БМР);
  • формування плану закупівель на 2021 рік (за потреби);
  • формування оголошень про закупівлю за вимогами європейського та українського законодавства (PRAG + ЗУ “Про публічні закупівлі”);
  • розробка договорів на закупівлі та змін до них  (вимоги європейського та національного законодавства), оприлюднення змін на електронному торгівельному майданчику е-тендер;
  • внесення даних до щомісячної звітності М4EG (витрачено коштів у розрізі статей бюджету);
  • підготовка фінального фінансового звіту
  • розробка угоди на аудит, підготовка до проведення аудиту;
  • інші завдання, що пов’язані з розробкою бізнес-планів, калькуляцій та інших фінансово-економічних доробок.

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіту в сфері економіки/обліку та аудиту/фінансів;
  • досвід роботи на посаді бухгалтера чи фінансиста від 3-х років (досвід роботи в бюджетній установі, неприбуткових та міжнародних організаціях є перевагою);
  • впевнений користувач ПК, пакетом програм Microsoft Office 
  • знання діючого законодавства;
  • володіння навичками ведення переговорів, підготовки презентацій та звітів (в т.ч. англійською мовою);
  • уважність та відповідальність;
  • англійська мова не нижче Intermediate.

Графік роботи: неповний робочий день (50% робочого часу)

Місце роботи: м. Баранівка

Зацікавлених осіб просимо надсилати свої резюме українською мовою до 25.03.2020 року включно із зазначенням очікуваної заробітної плати на електронну пошту [email protected], з темою листа «Фінансист». 

Контактна особа – Оксана Загорська

тел.: 067-410-82-58


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів