Фінансовий менеджер

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
gkoshulap

Короткий опис проекту:

Міжнародний республіканський інститут (МРІ) шукає кваліфікованих претендентів на посади в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Decentralization Offering Better Results and Efficiency – DOBRE), яку впроваджує USAID в Україні. Метою програми DOBRE є зміцнення місцевого самоврядування з метою поглиблення демократії, поліпшення умов для розвитку громад та сприяння стабільності в Україні.

Короткий опис вакансії:

Фінансовий менеджер для проекту DOBRE контролюватиме ефективне та дієве функціонування фінансів та обліку з метою дотримання повної відповідності цих функцій програмним пріоритетам і цілям. Фінансовий менеджер тісно координуватиме свою діяльність із Операційним керівником проекту, Менеджером із закупівель, Менеджером з питань субґрантів, а також бухгалтером проекту, що знаходиться в Вашингтоні, та обслуговуватиме програмні потреби та стратегічні цілі DOBRE. Спеціаліст на цій посаді підзвітний Операційному керівнику проекту та перебуватиме в Києві (Україна).

Основні функції та обов’язки:
• Управляти всіма аспектами обліку, в тому числі (але не обмежуючись): білінг постачальників, бухгалтерські проводки, розрахунок заробітної плати та управління банківськими рахункам/грошовими коштами.
• Відповідати за розгляд і обробку звірки витрат для тих, хто подорожує в рамках проекту DOBRE, в тому числі для учасників і співробітників.
• Дотримуватися регуляторних вимог країни та місцевого законодавства про працю, за необхідності готувати звіти на запит державних органів.
• Забезпечувати проведення всіх операцій відповідно до політик і процедур МРІ.
• Готувати місячні фінансові звіти, використовуючи QuickBooks або інше бухгалтерське програмне забезпечення відповідно до вказівок, виданих центральним офісом МРІ у Вашингтоні.
• Забезпечувати повне оформлення та документальне обґрунтування всіх видаткових ордерів та інших документів для звітування за щомісячними авансами.
• Готувати місячні звіти за авансами та забезпечувати належне погодження таких звітів.
• Відповідати за фінансовий нагляд та аналіз фінансової звітності за проектами, а також готувати будь-які фінансові звіти на запит програми.
• Працювати з Операційним директором, Спеціалістом із питань відповідності та бухгалтером проекту головного офісу у Вашингтоні при виявленні проблем у сфері обліку.
• Готувати документи, необхідні для авансових платежів місцевого офісу, на запит офісу МРІ у Вашингтоні.
• Надавати допомогу при проведенні аудиту програми та готувати фінансові звіти для USAID.
• Завантажувати щомісячні витрати місцевого офісу та підтверджуючі документи на SharePoint Міжнародного Республіканського Інституту.
• Відповідати за ведення належної системи збереження місячних звітів місцевого офісу.
• Інші завдання в сфері обліку, які призначаються в міру необхідності.

Вимоги щодо кваліфікації кандидатів:

• Принаймні 3 роки досвіду роботи в проектах, що фінансуються донорами, на схожих посадах, в тому числі досвід виконання наглядових функцій.
• Попередній досвід діяльності в складних, динамічних і проблемних обставинах роботи на місцях у країнах, що розвиваються.
• Вища освіта в сфері бухгалтерського обліку або фінансів.
• Кандидат повинен володіти практичними знаннями політики і процедур USAID у сфері фінансового управління, фінансової звітності, процесів і систем закупівель.
• Досвід роботи на таких посадах у проектах USAID.
• Важливою вимогою є повне володіння письмовою та усною англійською та українською мовами.
• Бажане вільне володіння російською мовою.

Щоб подати заявку:

• Будь ласка, надішліть Ваше резюме, супровідний лист і рекомендації Галині Кошулап ([email protected]), вказавши в темі “DOBRE Finance Manager Application”, не пізніше 25 лютого 2016 року. Всі заявки мають бути подані англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель