Фінансовий координатор (фахівець) відділу фінансового грантменеджменту

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Фінансовий координатор (фахівець) відділу фінансового грантменеджменту

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фінансового координатора (фахівця) відділу фінансового грантменеджменту.

Команда БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Основні обов’язки кандидата: 

  1. Кураторство організацій-партнерів з фінансових питань реалізації грантової угоди, контроль за дотриманням бюджету.
  2. Перевірка та погодження бюджетів поданих на конкурс, погодження внесення змін до бюджету.
  3. Підготовка електронних форм звітності по грантам та надання консультацій суб-реципієнтам щодо їх заповнення.
  4. Забезпечення своєчасного збору фінансових звітів від суб-реципієнтів (в електронному та паперовому вигляді).
  5. Перевірка проміжних та фінальних фінансових звітів суб-реципієнтів на предмет наявності недоліків та порушень щодо виконання вимог чинного Законодавства, умов грантової угоди та цільового характеру використання коштів.
  6. Підготовка звіту про результати перевірки та повідомлення суб-реципієнтів про них.
  7. Контроль за виконанням суб-реципієнтом зазначених у звіті рекомендацій, виправленням недоліків.
  8. Здійснення консультативної підтримки суб-реципієнтів щодо всіх аспектів фінансового управління грантами.
  9. Здійснення візитів фінансового та спільного програмно-фінансового моніторингу в організації суб-реципієнти, що супроводжує фахівець.
  10. Забезпечення відсутності кредиторської заборгованості суб-реципієнтів перед організацією після закінчення терміну дії суб-гранту.

Вимоги до кандидата:

Освіта: повна вища за напрямом підготовки «Фінанси» або «Облік та аудит»

Досвід: не менше 3 років аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи у неприбутковому секторі є перевагою.

Навички:

  1. Спроможність аналітично мислити та точно висловлюватись.
  2. Гарні навички роботи з MS Excel та вміння обробляти великі масиви даних.
  3. Вміння упорядковувати велику кількість документів та даних.
  4. Навички самостійного планування робочого дня в рамках заданих дедлайнів.
  5. Досвід роботи з первинними бухгалтерськими документами.

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  1. Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  2. Результативність роботи та уміння працювати у команді
  3. Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  4. Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
  5. Готовність до відряджень. 

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] до 04 вересня 2020 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 04 вересня 2020 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Консультант по зв’язкам з громадськістю

Комунікаційний/-а менеджер/-ка в Трансперенсі Інтернешнл Україна

Вакансія: Program Coordinator

Журналіст для проєкту про суспільну доброчесніть

Юридичний/-а радник/-ця в Трансперенсі Інтернешнл Україна

IFES шукає юриста-інтерна в громадський холдинг «Група Впливу»