Фінансовий/ фахівець/чиня Західного регіонального офісу NRC
ЗАВЕРШЕНО
Норвезька рада у справах біженців (NRC) є незалежною, гуманітарною неурядовою організацією, заснованою у 1946 році. Ми надаємо допомогу, захищаємо права та сприяємо розв’язанню проблем біженців, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які постраждали внаслідок війни або збройного конфлікту. NRC розпочала свою діяльність в Україні наприкінці 2014 року, підтримуючи людей, які постраждали від конфлікту на сході країни. Зараз ми нарощуємо наші зусилля в Україні та в сусідніх країнах, щоб надати допомогу людям, які були змушені покинути свої домівки через війну.
- NRC оголошує конкурс на посаду Фінансового фахівця Західного регіонального офісу (Finance Officer West Ukraine Area Office). Фінансовий координатор відповідає за виконання фінансових процедур, сприяння плануванню та реалізації проєктів NRC в Україні, здійснює загальне керівництво фінансовою командою Західного регіонального офісу.
- З детальним описом повади можна ознайомитися за цим посиланням.
Ми пропонуємо:
- Тип контракту: фіксований національний контракт до 30.06.2023 року з можливістю продовження.
- Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам зайнятості NRC.
- Місце роботи\ локація: Львів
- Пропозиція відкрита тільки для громадян України.
- Строк подання заяв – 1 листопада 2022 року. Ми лишаємо за собою право на власний розсуд зупинити цей конкурс в будь-який момент. NRC може розглянути заявку кандидата до кінцевого терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати своє резюме якомога раніше.
- Ми контактуємо лише з кандидатами, які увійшли у “короткий список” претендентів за результатами відбору.
Норвезька рада у справах біженців (NRC) – роботодавець, що надає рівні можливості для розвитку. Вашу заявку на вакансію буде розглянуто за критеріями необхідних для позиції професійних навичок. Інші особистісні характеристики (такі як стать, вік, інвалідність, релігія, національне походження, сексуальна ідентифікація та інші) не будуть враховуватись при розгляді резюме.