Finance Officer (Partnership)/Провідний_а економіст_ка з фінансової роботи з партнерами

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Провідного економіста з фінансової роботи з партнерами у м. Києві.

Загальна мета ролі:

Провідний економіст з фінансової роботи з партнерами надаватиме технічну підтримку партнерському відділу щодо аналізу бюджетів та звітів партнерів, братиме участь в оцінюванні партнерів, здійснюватиме перевірку витрат та сприятиме проведенню аудиту партнерів. Провідний економіст виступатиме в ролі координатора з фінансових питань та питань дотримання вимог для партнерів-виконавців, в тому числі забезпечуватиме ефективний фінансовий моніторинг.

Обов’язки:

  • Приймати участь у оцінці та комплексній перевірці  партнера для визначення рівня фінансового контролю та систем партнера.
  • Сприяти партнерам у складанні бюджетів та поправок до бюджетів за необхідності.
  • Проводити перевірку угод про партнерство, щоб переконатися, що відповідна звітність та відповідні вимоги до звітності, та будь-які інші особливі умови враховані.
  • Забезпечувати відповідність умов договору та виплат  національному законодавству.
  • Перевіряти запити партнерів на виплати на відповідність умовам договору.
  • Сприяти виплатам партнерам, переконавшись, що всі необхідні документи додані та переказ коштів схвалюється розпорядником бюджету.
  • Перевыряти фінансові звіти партнерів та супровідні документи на відповіднысть вимогам договору, ДРБ та донорів за допомогою візитів з моніторингу, виїзних перевірок.
  • Підтримувати моніторинг бюджетів партнерів, фактичних і прогнозних показників разом із технічними координаторами і вчасно повідомляти про виявлені проблеми та активно співпрацювати з партнерами щодо їх вирішення.
  • Завантажувати перевірені операції в систему Dynamics DRC та вести облік звітів.
  • Підтримувати оновлену таблицю статусу партнерів та надавати регулярні оновлення.
  • Забезпечувати належне прогнозування для управління ліквідністю.
  • Брати участь у відкритті, рецензуванні та закритті проектів з партнерами, ознайомлювати нових партнерів для повного розуміння вимог стосовно звітності тадотримання вимог.
  • Моніторити виплати та аванси партнерів та повідомляти керівництву про виявлені розбіжності.
  • Надавати відгуки та рекомендації партнерам у консультації з менеджером по  партнерству.
  • Сприяти перевірці витрат та аудиту партнерів за необхідності від донора.
  • Виконувати будь-які інші завдання, покладені безпосереднім керівником.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Досвід роботи: на аналогічній посаді не менше 3 років.
  • Досвідчений користувач Microsoft Office (з акцентом MS Word, Excel). 
  • Вільне володіння українською та російською мовами, поглиблене володіння англійською мовою.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження контракту.
  • Місце роботи: Київ.
  • Дата початку: якнайшвидше.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169614&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцева дата подачі резюме: 23 листопада 2023р.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка