Фестиваль думок шукає менеджера/-ку з комунікації та PR
ЗАВЕРШЕНО
Хочеш разом з командою Фестивалю думок творити зміни в країні, популяризувати демократичні цінності та культуру діалогу? Готовий отримати унікальний досвід організації знакової культурної події в Луганській області? То ми чекаємо на тебе!
Що потрібно робити?
- повний PR-супровід події;
 - створення фестивального контенту для сайту, медіа та соціальних мереж;
 - організація та висвітлення медіа-подій, написання та поширення пресанонсів, релізів, коментарів;
 - комунікація зі ЗМІ та медіа-партнерами;
 - запуск реклами фестивалю;
 - медіа-моніторинг і аналіз інформаційного поля.
 
Будь-які нестандартні та дієві підходи вітаються!
Що ми очікуємо?
- організованість і відповідальність;
 - досвід роботи у сфері комунікації та PR;
 - досвід адміністрування груп/профілів організацій, подій чи проектів у Facebook, Instagram, Telegram, YouTube тощо;
 - готовність до ненормованого робочого графіку;
 - уміння працювати за стресових умов;
 - вміння розповідати про складне просто, писати привабливі тексти;
 - вміння спілкуватися з різними аудиторіями;
 - здатність креативно та стратегічно мислити, працювати у команді й адмініструвати роботу;
 - володіння англійською – бажано, але не є умовою.
 
Умови роботи:
- робота у період серпень – перша половина вересня;
 - повна зайнятість;
 - робота у Сєвєродонецьку або дистанційно, за умови приїзду до Сєвєродонецька на період фестивалю (31 серпня – 6 вересня);
 - можливість працювати віддалено й у гнучкому графіку, на результат;
 - робота над масштабною подією у високо мотивованій команді.
 
Заробітна плата – за результатами співбесіди.
Ваші резюме та короткі мотиваційні листи чекаємо якнайшвидше на електронну адресу: [email protected], з темою листа “PR-менеджер”. У мотиваційному листі просимо надати посилання на ваші тексти, а також вказати очікуваний рівень заробітної плати.
За додатковою інформацією звертайтесь: Юлія Красільникова, [email protected], +38 096 596 57 86
Детальніше про Фестиваль думок – на сторінці події.

                        
                    
                    
                    
                    
                    