Фандрейзер/ка
ЗАВЕРШЕНО
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Корпоративний фандрейзер.
Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.
Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:
- Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску
- Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
- Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
- Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!
ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.
Основною місією підрозділу мобілізації ресурсів є побудова стійких і довірливих відносин з приватними донорами (корпоративними та індивідуальними), підвищення суспільної довіри до Червоного Хреста та забезпечення найбільш зручного способу підтримки роботи ТЧХУ, з метою утримання та збільшення доходів від цих донорів, щоб ТЧХУ могло допомогти якомога більшій кількості нужденних людей в Україні.
На цій посаді ви будете відповідати за роботу з корпоративними донорами та партнерами. Ви сприятимете залученню нових та утриманню існуючих корпоративних донорів, будуватимете довірливі відносини, керуватимете базою даних, відстежуватимете та покращуватимете процес пожертвувань, а також запускатимете фандрейзингові кампанії. Це унікальна можливість суттєво вплинути на наші гуманітарні зусилля, залучаючи нових донорів та сприяючи партнерству з бізнесом.
Основні завдання:
- Залучення та утримання донорів:
- Визначати та розвивати стосунки з потенційними корпоративними донорами, переважно в Україні.
- Керувати, підтримувати та розвивати фандрейзингову діяльність відповідно до стратегії корпоративної благодійності.
- Розробляти та впроваджувати стратегії залучення нових корпоративних партнерів.
- Підтримувати міцні стосунки з існуючими донорами, забезпечуючи їхню постійну підтримку.
- Встановлення нових контактів з корпоративними партнерами за допомогою дзвінків, листування, соціальних мереж, відвідування онлайн- та офлайн-заходів тощо.
- Розробка пропозицій:
- Створення переконливих та індивідуальних фандрейзингових пропозицій для корпоративних донорів.
- Співпраця з програмними командами для узгодження можливостей фінансування з пріоритетами організації.
- Організація заходів:
- Планування та проведення фандрейзингових заходів у співпраці з корпоративними партнерами.
- Координація можливостей спонсорства для корпоративних структур під час заходів Червоного Хреста.
- Нетворкінг та побудова відносин:
- Відвідувати відповідні галузеві заходи для налагодження мереж спілкування та встановлення відносин з потенційними партнерами.
- Представляти організацію на зустрічах та презентаціях, щоб продемонструвати наш вплив та потреби у збиранні коштів.
- Комунікація:
- Співпрацювати з комунікаційною командою для створення захопливих матеріалів, що демонструють вплив корпоративного партнерства (презентації, пропозиції, звіти).
- Ефективно доносити місію та цілі організації потенційним корпоративним донорам.
- Координувати кампанії благодійності співробітників та кампанії маркетингу, пов’язаного з благодійною діяльністю.
Вимоги:
Освіта:
- Вища освіта за напрямком маркетинг, бізнес-адміністрування, менеджмент, комунікації, міжнародні відносини або іншою відповідною спеціальністю.
- Або
- Наявність кваліфікації у фандрайзингу, маркетингу, менеджменті чи бізнесі.
Досвід роботи:
- 2 роки досвідченої роботи на посаді менеджера з продажу/маркетингу або аналогічній посаді (актуальний досвід роботи в маркетингу, продажах, роботі з великими корпоративними партнерами є перевагою).
- Досвід роботи в міжнародній організації, неурядовій організації або в корпоративному середовищі з міжнародною сферою діяльності.
- Підтверджений успіх у встановленні та підтримці корпоративних зв’язків.
- Досвід аналізу даних та звітності.
Знання та навички:
- Відмінні письмові та усні комунікаційні навички.
- Розвинені міжособистісні навички із здатністю будувати та підтримувати позитивні стосунки на всіх рівнях.
- Досвід роботи з CRM-системою.
- Гарні переговорні, мережеві та презентаційні навички, а також комунікабельність.
- Сильна орієнтація на результат: здатність досягати та перевершувати цілі.
- Знання того, як керувати стосунками з потенційними донорами під час отримання коштів і після нього, а також підтримувати високий рівень турботи про прихильників.
- Впевнене володіння MS Office та гарний рівень комп’ютерної грамотності.
- Здатність ефективно доносити місію організації та потреби у фандрайзингу.
- Сильні навички вирішення проблем та аналітики з увагою до деталей.
- Організованість, відповідальність, контроль термінів.
- Підтверджені навички управління проектами, що включають управління бюджетом, планування, прогнозування та звітність.
- Знання корпоративної соціальної відповідальності та цілей сталого розвитку (ЦСР).
- Знання особливостей роботи в благодійному та гуманітарному секторі.
- Аналітичне та стратегічне мислення.
- Креативне мислення для визначення нових можливостей корпоративної підтримки.
- Здатність працювати самостійно та спільно в команді.
Володіння мовами:
- Вільно володіння українською мовою (усно та письмово).
- Англійська мова (рівень не нижче B2).
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
- Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України
- Отримання професійних знань з фандрайзингу, менторство від колег та закордонних експертів (у тому числі за допомогою тренінгів, конференцій тощо). Оволодіння інструментами фандрайзингу, інноваціями тощо. Робота в міжнародному середовищі.
- Отримання практичного та теоретичного досвіду в перспективній та затребуваній сфері з амбітною командою, що постійно розвивається.
Робоче місце: м.Київ
Випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.