Фахівець/фахівчиня зі збору і обробки даних та звітності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy-вакансія2-300x225
Фахівець/фахівчиня зі збору і обробки даних та звітності

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на позицію Фахівця/фахівчині зі збору і обробки даних та звітності Національного Комітету ТЧХУ

Вимоги до кандидата:

  • Наявність вищої освіти;
  • Досвід роботи в громадських організаціях є перевагою;
  • Досвід роботи в проектній діяльності є перевагаю;
  • Відмінні комунікативні навички;
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта);
  • Вільне володіння українською мовою – вільно, англійською – на середньому рівні;
  • Розвинені організаторські та виконавчі навички;
  • Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;
  • Здатність швидко навчатися, уважність;
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;
  • Вміння готувати та оформляти звітність;
  • Стаж водіння від 2 років є перевагою;
  • Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;
  • Нерозголошення конфіденційної інформації.

Основні обов’язки:

  • Сприяння коректності ведення звітності та бази даних серед працівників та волонтерів ТЧХУ.
  • Підтримка НК ТЧХУ у впровадженні стандартизованих систем звітності для обласних організацій ТЧХУ.
  • Надання консультацій співробітникам обласних організацій щодо підготовки звітності у відповідності до діючих процедур та вимог затвердженої документації.
  • Аналіз помилок обліку та звітності, що надані обласними організаціям представництвами НК ТЧХУ.
  • Звітування за результатами видач допомоги населенню та проведеними видачами за запитами від юридичних осіб.
  • Співпраця з PMER-відділом в процесі розробки анкети, аналізу отриманих результатів, підготовки звітності за результатами проведеного постмоніторингу.
  • Ведення бази даних руху вантажів з логістичних хабів ТЧХУ та постачальників, що розподіляються на ОО ТЧХУ.
  • Надання звітності щодо діяльності Керівнику департаменту щоквартально.
  • Виконання інших завдань від Керівника департаменту, пов’язаних з діяльністю напрямку надання допомоги населенню.

Товариство пропонує:

  • Участь в навчальних тренінгах та семінарах;
  • Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Випробувальний термін – 3 місяці.

Місце роботи: м. Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська).

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель